Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem po wymianie oleju...

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Chemia samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem po wymianie oleju...
Autor Wiadomość
dejna
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post problem po wymianie oleju...
Witam,

Posiadam Opla Zafirę z silnikiem Z20LET i mam pewien problem.... auto ma 6 lat - przez 4 lata jeździła na MOBIL1 5W50 później (jak ją kupiłem) w ASO na przeglądzie (2009r) zalali mi Castrola 0W30... i przez 30kkm ani milimetra z bagnetu nie ubyło....

w roku 2010 wróciłem do pierwotnego oleju (Mobil1 5W50) i od roku zmagam sie z dolewkami... średnio około 0,7l / 1000km...

no i sie zastanawiam bo zaraz znowu będzie wymiana czy opłaca sie wracać do 0W30 czy pogorszy to może sprawe... czy może zmienić olej na jeszcze inny (jaki?)

generalnie ciężko uzyskać mi jakieś jednoznaczne odpowiedzi...

przebieg 110000km

poprzedni właściciel (ten do 2009) jeździł raczej lajcikowo... ja mam nogę troszkę cięższą Laughing

z góry dzięki za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:40, 13 Mar 2011 Zobacz profil autora
outlander31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuszyn / łódzkie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo olej mobil jest rozlewany i mieszany w Polsce Castrol nie wiec nie wiesz co wlałes....I tu sie zaczyna problem . na giełdzie za korek mobila płacą 10 zł , a w bańce masz ??? nie wiadomo co


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:37, 13 Mar 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a nie lepiej poszukać wycieku i go weliminować?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:58, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
dejna
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
a nie lepiej poszukać wycieku i go weliminować?


qrcze... pewnie lepiej... ale jedyny wyciek jaki stwierdziłem, to płynu chłodniczego z chłodnicy... a olej jedynie gdzie jest to przy deklu zaworowym ale to wina uszczelki... chociaż z drugiej strony ilość tego oleju jest minimalna...

a co do oleju to wiem, że mają różne właściwości czyszczące i to też pewnie ma w tym przypadku duże znaczenie, ale nurtuje mnie to, że 0W30 nie ubyło nic a 5W50 chleje jak głupi...

kolor spalin taki sam, turbo sprawne, nie przepala oleju...

outlander31 - przyznam sie bez bicia, że olej (MOBIL1) kupiłem przez allegro w 1l bańkach a 0W30 lali pewnie z dużej beczki... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:11, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
to albo źle poszukałeś wycieku albo olej jest spalany


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:35, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Chemia samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin