Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
1.6 tdci/hdi po zerwaniu paska rozrządu

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
1.6 tdci/hdi po zerwaniu paska rozrządu
Autor Wiadomość
nazar00
Gość






Post 1.6 tdci/hdi po zerwaniu paska rozrządu
witam, mam taki problem, zerwał mi sie pasek w tym silniku, robilem glowice, dwa zawory do wymiany, reszta sprawdzona na szczelność, plantowanie głowicy zrobione, poszły rownież 4 dźwigienki zaworowe, problem jest taki, że po złożeniu słychac klekot kilku zaworów, mechanik mierzył ciśnienie i wyszło na 3 cylindrach 20,25,20 a na tym gdzie zawory wymieniane 30, składając nie zachował pierwotnego polozenia popychaczy hydraulicznych i ich nie wyciskal, czy podczas zderzenia zaworów z tłokami mogły również uszkodzić się popychacze hydrauliczne , czy tu tez jest inny problem, bo wyglada na to ze czesc zaworów jest podparta
Pią 19:50, 17 Wrz 2010
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Po złożeniu i kręceniu silnikiem na sucho olej z popychaczy powinien się wycisnąć, potem przez chwilę sobie silnik klekocze ale jak dostanie temperatury i popychacze nabiją się olejem to klekot znika.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:53, 17 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak zawór ugięło to i popychacz powinien być wymieniony bo on przyjął bardzo dużą siłę i nie raz jest spękana powierzchnia popychacza lub wybrzuszona.Po ściągnięciu głowicy widać na tłokach uderzenie zaworów i te zawory powinny być sprawdzone i dotarte a w szczególności gniazdo,bo zawór po obróceniu kilka razy jest dotarty a gniazdo jeszcze nie a powinno być szare na całej powierzchni przylegającej do zaworu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:20, 17 Wrz 2010 Zobacz profil autora
nazar00
Gość






Post
4 zawory uderzyły, z tego 2 wydechowe zostały wymienione, wszystko zrobione w zakladzie specializujacym sie naprawą głowic, sprawdzali cisnienia, wina moze lezec po stronie popychaczy lub mechanika
Sob 14:07, 18 Wrz 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
nazar00 napisał:
4 zawory uderzyły, z tego 2 wydechowe zostały wymienione, wszystko zrobione w zakładzie specjalizującym się naprawą głowic, sprawdzali ciśnienia, wina możne leżeć po stronie popychaczy lub mechanika

Jeżeli robili głowice w zakładzie to do nich należy odpowiedzialność bo bez popychaczy nie powinni przyjąć do naprawy a teraz to szukaj winnego?Jak głowica robiona to skąd taka różnica w ciśnieniu na cylindrach?Popychacze po odpowietrzeniu się przestaną stukać jak ich nie uszkodziło.Świece wykręcić dorobić końcówkę podłączyć sprężone powietrze do cylindra na sprężaniu i wyjdzie gdzie jest problem bo będzie słychać albo w kolektorze ssącym lub w wydechowym.Jakiej marki jest ten samochód.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 22:15, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Sob 15:04, 18 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin