Autor |
Wiadomość |
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
Audi A6 2,5TDI AKE brak mocy |
|
Auto zachowuje się tak jakby ciągnęło gigantyczną przyczepę, Na postoju też ciężko wchodzi na obroty. Dałem pompę do naprawy , zmieniłem przepływomierz na nowy (oryginalny)zmieniłem zawór EGR (był uszkodzony) sprawdziłem rozrząd,jest OK wałki też w dobrym stanie, wydech nie jest zapchany. W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów. Kończą mi się już pomysły, może mi ktoś podpowie co mam dalej robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:37, 09 Sty 2010 |
|
|
|
|
turboplus+
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Turbo sprawne??? ... sprawdz przewody od turba moze gdzie sa pekniete badz spadl ci przewdo gumowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:56, 09 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź początek wtrysku,bo widzę że zmieniałeś pompę wtryskową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:51, 09 Sty 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Ja też bym oglądnął pompe i też same wtryski.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:18, 09 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Turboplus+ Przewody od turbiny są całe , sprawdzałem na komputerze ciśnienie doładowania , jest takie jak być powinno.
Roman59 Zamontowałem pompę w następujący sposób:
-kołek blokujący do wału korbowego(wkręcany z lewej strony silnika)
-płytki blokujące do wałków (lewy pod waku , prawy pod zaślepką
-kołek 6mm do pompy wtryskowej
Czy jeszcze trzeba dodatkowo ustawić pompę , jeśli tak to w jaki sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:39, 09 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Postudiuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odkręć rurę wydechową przed katalizatorem i zapal może katalizator zapchany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 10:38, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 23:54, 09 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Rurę wydechową już odkręcałem - bez zmian.
Jak ruszam to muszę mieć przynajmniej 1500 obrotów , inaczej nie chce jechać ,nawet gaśnie.
Jeśli nie dotknę gazu i puszczam sprzęgło to ruszy i nie zgaśnie.
Jeszcze jedno : na desce wyświetla mi straszne głupoty , a mianowicie spalanie pokazuje mi cały czas około 40l na 100km. W rzeczywistości jak podłączyłem bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy
to po przejechaniu około 10km z bańki ubyło zaledwie 1l (to wychodzi jakieś 10/100). A więc filtr , przewody itd. też wykluczam.
Temperaturę zewnętrzną też pokazuje niewłaściwie.Może tu gdzieś jest przyczyna ???
Jeszcze jedno : w sterowniku ABS pojawił się błąd następującej treści(nieprawidłowy sygnał obciążenia silnika ze sterownika silnika) nie bardzo wiem jak to zinterpretować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:31, 10 Sty 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Sprawdz sonde lambda.
Mozliwe tez ze uszkodzeniu uległo Ecu i stąd te głupoty.
P.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Nie 14:59, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 14:59, 10 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Myślałem wcześniej o sondzie , obejrzałem cały wydech i nie znalazłem jej tam , więc sobie odpuściłem ten wątek , może się mylę. Czy ktoś wie czy tam jest sonda lambda czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:57, 10 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A od kiedy w dieslu jest sonda lambda.
Zbynio;podaj nr. tego błędu co ci wychodzi nie opis tylko nr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 20:38, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 23:58, 10 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Nie mam numeru błędu , nie zapisałem i wykasowałem. Po jeżdzie próbnej już nie ma żadnych błędów
Mam jeszcze jedno pytanie , może znów się wygłupie jak z tą sondą , ale chcę się upewnić.
Czy pompa od automata i manualnej się czymś różnią??? U mnie jest manual quattro.
Pytam , bo gość który naprawiał pompę stwierdził , że nie da się jej uratować i dał drugą po regeneracji o takim samym numerze (z literką E na końcu tak jak w tej starej pompie)
Przed naprawą oprócz tego , że był słaby , to ciężko palił z rana , teraz tylko jest słaby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:21, 11 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
u ciebie tylko podpiąć pod komputer i sprawdzić ile podaje turbo i przepływomierz.Może w turbinie łopatki zapieczone,sprawdź ręką czy chodzi sztanga przy turbo,Lub jak dodajesz gazu to powinna chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:58, 12 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Turbinę sprawdzałem-łopatki chodzą lekko,sztanga chodzi. Sprawdzałem na komputerze (GUTMANN )
W parametrach-ciśnienie w kolektorze dolotowym-pomiędzy wymaganym i rzeczywistym jest 20 barów różnicy, to prawie nic.
Sprawdzałem sygnały z przepływomierza , są prawidłowe.
Sprawdzałem ciągłość okablowania pomiędzy ECU a przepływką , pompą , czujnikami jest OK.
Kończą mi się już pomysły, co jeszcze może być nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:07, 12 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poczytaj na forum Audi ;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:39, 13 Sty 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
Podstawiłem wtryski z innego oprócz sterującego bo miał inną wtyczkę. Jest znacznie lepiej , ze startu już nie jest taki muł przyspiesza całkiem nieźle ale V max 140. Jak kupię nowe wtryski i zamontuję to podzielę się z wami efektem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:29, 16 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Jeszcze może klemę z akumulatora na noc zdejmij, może się zresetuje komputer i będzie ok. Tylko patrz czy nie masz kodowanego radia.
|
|
Pią 14:13, 05 Lut 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Podjedz do kogoś kto ma komputer i się zna niech ci zrobi logi statyczne i dynamiczne wrzucisz na ;
[link widoczny dla zalogowanych] i tam ci odczytają co ci w nim dolega.A tak to będziesz gdybał i zmieniał a wszystko na nic.Szkoda pieniędzy i czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:14, 07 Lut 2010 |
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
po wymianie wtrysków auto jedzie jak szalone. Teraz czuć te 180KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:30, 13 Maj 2010 |
|
|
krzysztof
Gość
|
Re: Audi A6 2,5TDI AKE brak mocy |
|
| | Auto zachowuje się tak jakby ciągnęło gigantyczną przyczepę, Na postoju też ciężko wchodzi na obroty. Dałem pompę do naprawy , zmieniłem przepływomierz na nowy (oryginalny)zmieniłem zawór EGR (był uszkodzony) sprawdziłem rozrząd,jest OK wałki też w dobrym stanie, wydech nie jest zapchany. W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów. Kończą mi się już pomysły, może mi ktoś podpowie co mam dalej robić |
/mam ten sam problem i walcze od roku-zostaly mi tylko wtryski do naprawy-pokazuja wartosci od 2.5 do 7!!! .podobno powinno byc ok -1.5-fanny.pozdro!
|
|
Pią 12:46, 16 Lip 2010 |
|
|
madmech
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Przewierć kata raczej napewno pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:49, 01 Sie 2010 |
|
|
|