Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
dymi po wymianie turbiny

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
dymi po wymianie turbiny
Autor Wiadomość
dniopers
Gość






Post dymi po wymianie turbiny
Witam, jak w temacie, wymieniono turbinę, autko śmiga ale jak zimne kopci na biało jak cholera, po chwili przestaje , co moze byc przyczyną?? ( seat leon 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok).
Śro 20:42, 07 Kwi 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może nie od turbiny,sprawdź świece.Rano jak zapalisz to nie kuleje? czy chodzi równo.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:30, 07 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A turbo nowe czy regenerowane?
Ściągnij węże dolotu i wylotu powietrza z turbiny i zobacz czy nie jest brudna bo może olejem sypie...

I jeszcze złap za wirnik i zobacz czy nie ma luzu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez student dnia Śro 22:39, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:30, 07 Kwi 2010 Zobacz profil autora
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

Post
jak na biało to raczej nie olej, ja stawiam na zapowietrzanie po dłuższym postoju albo woda. a silnik nie kuleje przypadkiem chwilkę po odpaleniu.?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:16, 08 Kwi 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
olej w układzie dolotowym
przy wymianie turbo dobrze jest zdemontować cały dolot , wymyć i wysuszyć zwłaszcza jak turbo cisło olej
lub intercoler zawalony błotem słabo chłodzi sprężone powietrze w skutek czego w dolocie beda znajdowac sie znikome ilości h2o


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:11, 09 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin