Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak wyszarpać wtryski vivaro 2.0 cdti

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 23:55, 19 Kwi 2010    Temat postu: jak wyszarpać wtryski vivaro 2.0 cdti

Witam, mam problem z wymianą wtrysków w Vivaro 2.0 cdti 2007 rok 115KM.
Były juz moczone w kilku płynach, baba i prasa nie dały rady wyciągnąć.
Jakieś propozycje?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:14, 20 Kwi 2010    Temat postu:

jak prasa nie dała rady
może za słaba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:18, 23 Kwi 2010    Temat postu: Wtryski

Nie znam dokładnych parametrów prasy,ale z pewnością daje rade, poszły już wszelkie odrdzewiacze i coca cole, wybijak nie dał rady, ciekły azot do zmrazania tez nic, teraz chcą palnikiem je potraktować, a jak to nic nie da to bedą zrzucać głowice i próbować od dołu,chociaż tego chciałem uniknąć
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:11, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Nie wiem co to jest baba ale młotkiem odśrodkowym spróbuj. A jak Ty to robiłeś prasą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:36, 25 Kwi 2010    Temat postu:

No własnie potocznie wybijak, młotek odśrodkowy to baba.
Z prasą było trochę zabawy bo trzeba było zaprzeć o coś, zresztą nie ja to robię tylko serwis, ale rozkładają ręce b o walczą już tydzień i dalej dwa siedzą i wyjść nie chcą, tuleje już chyba puściły a gdzieś głębiej dalej musi być zapieczony bo za cholerę nie można wyjąć. Ciężka sprawa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:18, 25 Kwi 2010    Temat postu:

No np w starych volvach F10 i F12 to wtryski były w takich specjalnych stożkach z mosiądzu i jak ktoś z niewiedzy bądź głupoty dokręcił niewłaściwym momentem to wyszarpać wtrysk była masakra jak nie wiem...
Serwis jest serwis, poradzą sobie, kwestia jak zaboli to Twój portfel Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 8:51, 26 Kwi 2010    Temat postu: Koszty

Dokładnie, kwestia funduszy tez jest ważna, gdyby nie to to juz dawno zrzuciliby głowice i po sprawie,
W tym wypadku wtryski są na wcisk wiec złe dokręcenie nie wchodzi w gre, poza tym jeszcze nie były ruszane od nowości, zresztą auto ma 3 lata:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:20, 26 Kwi 2010    Temat postu:

W sumie nie grzebałem w silniku vivaro ale wtryski na wcisk? Wierzyć mi się nie chce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 12:09, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Hm, a ja myślałem ze to standard w nowych autach, odkręca się tylko stopkę która trzyma wtrysk od góry silnika i wyciąga wtryski ( tak podają serwisowe instrukcje) zresztą w poprzednim modelu 1.9 cdti tez tak było. Wszystko pięknie tylko życie mija się z teorią a zapieczone wtryski dalej nie chcą wyskoczyć, już 11 dni walczą. Masakra
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:19, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Niemożliwe żeby były na wcisk, zresztą jak by to się zachowywało. różne metale różnie się rozszerzają pod wpływem temperatury.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:07, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Nie no jak jest ta stopka co trzyma wtrysk to spoko. A nie ma tam tak że od góry jest gwint na śrubę? I się wkręca i młotkiem odśrodkowym się je wyjmuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:45, 01 Maj 2010    Temat postu: Wtryski

Na moje to jak sie cos wkreca to sie i wykreca, te są wciskane , miałem nowe wtryski w reku , moze jutro cykne fotke to pokaze wam wtrysk CR 2.0 cdti zajechany
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:06, 03 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:08, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 9:16, 04 Maj 2010    Temat postu:

Faktycznie wygląda na wcisk. To już debil jakiś wymyślił.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej *
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:30, 17 Paź 2011    Temat postu:

koszmar trwal przez miesiac ,jedyne narzedzie ktore sobie z tym poradzi to:

................
wykonane ze specjalnego stopu stali i na lozysku mam do odsprzedania jesli kogos interesuje .pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej * dnia Pon 22:34, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darko
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:02, 31 Gru 2011    Temat postu: Demontaż wtyskiwaczy

Andrzej * napisał:
koszmar trwal przez miesiac ,jedyne narzedzie ktore sobie z tym poradzi to:

................
wykonane ze specjalnego stopu stali i na lozysku mam do odsprzedania jesli kogos interesuje .pozdrawiam


Interesuje mnie takie narzędzie . Mam taki sam problem w trafiku 2.0. Jeśli oferta sprzedaży jest aktualna to proszę o info z ceną. a jeśli nie to chociaż info gdzie to można kupić i jak się nazywa.
Pozdrowionka. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darko dnia Sob 14:10, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:31, 04 Lut 2012    Temat postu:

witam
mam problem z trafikiem 2.0
męcze sie już 3dni
gdzie info na temat tego super narzędzia
słyszałem o firmie która jeżdzi po warsztatach i wyciąga wtryskiwacze
czy ma ktoś namiary kujawsko-pomorskie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej *
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:27, 22 Kwi 2012    Temat postu: jak wymontowac wtryskiwacze Opel vivaro 2,0dti

chyba najlepiej od czasu do czasu je wyciagac i przesmarowac ,jak nie to zapieka sie na amen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SPEC-NAR
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:05, 02 Cze 2012    Temat postu:

Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.

Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część... Smile

Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej Wink

Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.

Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin