Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łańcuch rozrządu, wymiana

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deryk
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:51, 06 Cze 2012    Temat postu: Łańcuch rozrządu, wymiana

Szukam dokładnej (sensownej), instrukcji wymiany łańcuchów rozrządu w silnikach opla 2.0 dti. Jak ktoś może pomóc to proszę o kontakt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:21, 07 Cze 2012    Temat postu:

Daj wiecej danych auta to ktoś wrzuci screna z autodaty i będziesz wszystko wiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deryk
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:18, 07 Cze 2012    Temat postu:

Opel zafira 2003r, silnik 2.0 dti Y20DTH 101 km, jest to silnik z pompą dwuwtykową na PSG 16. ( ale to już chyba mniejsze znaczenie). Podstawowy schemat mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:47, 07 Cze 2012    Temat postu:

To jak podstawowy masz to głowica w górę odkręcisz pokrywę i do dzieła powkładasz blokady i po ustawianiu.Bo jak górny napędzający wałek to nic nie wyciągasz tylko tak jak do wymiany pompy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deryk
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:35, 07 Cze 2012    Temat postu:

A tak bardziej szczegółowo da radę? Chodzi mi o komplet, dolny też.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:44, 07 Cze 2012    Temat postu:

A robiłeś coś wcześniej przy samochodzie-dach,masz jakieś narzędzia? żeby to zrobić? i dlaczego chcesz zmieniać łańcuchy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deryk
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:18, 07 Cze 2012    Temat postu:

Narzędzia "jakieś" mam, i "coś" tam robiłem, łańcuchy mają przeżyć z 300000 a przebiegi są już spore tych motorów. A, no i chyba z tym ściąganiem głowicy to "lekka" przesada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:37, 07 Cze 2012    Temat postu:

No jak później nie będzie ciekło między uszczelką a pokrywą łańcucha to możesz zmienić bez ściągania to jest twoja sprawa a pokrywa jest na tulejkach ustalających no i została ci miska olejowa.Jak nie słychać łańcucha to nie ma sensu zmieniać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 22:39, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin