Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Master 2,5 DCI rok 2002

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Master 2,5 DCI rok 2002
Autor Wiadomość
Masterowiec
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Master 2,5 DCI rok 2002
Witam
Kupiłem Mastera z roku 2002 z silnikiem 2,5 DCI

Slinik chodził do końca lecz nie palił na jeden cylinder. Po zdemontowaniu i naprawie głowicy zamontowałem ją z powrotem, wtryskiwacze są załozone w kolejnosci jak były przedtem, niestety nie mozna uruchomic silnika. Nie ma cisnienia na przewodach ktore dochodzą do wtryskiwaczy.

Co jest przyczyną ze silnik nie pali ?? jak to naprawic ?
prosze o pomoc
z góry dziekuje

Edit : Czy może być to spowodowane zle działającą elektroniką ( komputerem ) ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Masterowiec dnia Sob 21:56, 08 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 20:25, 08 Sty 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeśli złożyłeś wszystko jak trzeba to pozostaje po prostu odpowietrzenie i ma hulać. Dobry akumulator i kręcić aż odpali. Chyba że popełniłeś błąd przy składaniu. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:46, 08 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeśli jest jakaś pompka na przewodzie to podpompuj paliwo albo popuść rurkę wtrysku i powinien się opdpowietrzyc.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:41, 08 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Plak do ręki i psikaj do kolektora ssącego z odległości około 30-40cm i jak odpali na plaku to będzie chodził i na paliwie.Możesz i poluzować przewody na wtryskach i też plaka, wcześniej złapie paliwo i się odpowietrzy,jak już pójdzie paliwo z przewodów dokręcisz i palisz szkoda akumulatora i rozrusznika.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:56, 08 Sty 2011 Zobacz profil autora
Masterowiec
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Master 2,5 DCI rok 2002
Niestety już dzisiaj tak robiłem...samochod na plaku na chwile zaplała a gdy dokreciłem przewody na wtryskach auto nie chciało zapalic


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:08, 09 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak popuścisz wtrysk to go trochę pokręć żeby paliwo pokazało się przy wtrysku i wtedy dokręcasz rurkę i musi palić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:06, 09 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin