Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nissan Micra 1.5 dci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nissan Micra 1.5 dci
Autor Wiadomość
miodek152
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Nissan Micra 1.5 dci
Ciężko odpala. A jak odpali to strasznie rzuca silnikiem. Wyrzuca bład P089.
Pomóżcie koledzy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:56, 03 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydajność sensora ciśnienia szyny paliwa. Może świadczyć o uszkodzeniu czujnika ciśnienia w listwie common rail, lub o za małym ciśnieniu , na wolnych obrotach powinno być ok. 25 kpa,/250 atmosfer, jak za małe ciśnienie paliwa - -problem z uruchomieniem

Zobacz czy nie masz zaworu na pompie denso 006 jeśli tak to jego wina


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez soviet100 dnia Pon 19:34, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:32, 03 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak ciężko odpala a potem po odpaleniu rzuca silnikiem to nie pali na jeden cylinder,siedzi któryś wtrysk i przy kręceniu rozrusznikiem pompa nie może stworzyć odpowiedniego ciśnienia do odpalenia bo puszcza wtrysk na przelewa a musi stworzyć przy dwa i pół obrotu silnika około 250 atm do 1700 atm już na dużych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:51, 03 Wrz 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
One miały taką przykrą przypadłość, że im wypalają się tłoki jak wtrysk leje....


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:32, 04 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Weź zdejmij te przelewy od góry i odpal auto tylko zaciśnij ten wężyk bo poleci ropa.
Odpal i zobacz czy z tych przelewów napierdziela ropa, zobacz tam gdzie najwięcej leci i to będzie wtrysk najbardziej podejrzany.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:38, 04 Wrz 2012 Zobacz profil autora
miodek152
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zrobiłem próbę przelewową. Na 1 i 4 ilość oleju napędowego jest taka sama, na 2 jest 3 razy więcej, a w drugim ok 2,5 raza wiecej paliwa niż na wtrysku 1 i 2..


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:47, 09 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin