Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel Astra 1.7 TD 98r.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel Astra 1.7 TD 98r.
Autor Wiadomość
Gość







Post Opel Astra 1.7 TD 98r.
man problem z tym samochodem ,mianowicie jadąc przy niskich prędkościach obrotowych - 2 tyś obr. zapala się kontrolka check i samochód muli , nie działa turbo przy osiągnięciu 3 tys obr. kontrolka gaśnie i samochód zachowuje sie normalnie. Co może być przyczyną???
Nie 13:50, 29 Mar 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a byłeś na podpięciu do kompka


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:43, 03 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
byłem ale gość coś mówił że będzie to czujnik recyrkulacji spalin,albo zawór recyrkulacji spalin.
Pią 22:11, 03 Kwi 2009
Gość







Post
Podejzewam ze nie tyle czujnik co zawor... Jednak sprawdzil bym dokladnie czy nie bedzie problem lezal w nastawniku pompy wtryskowej jednak z tego co kojaze to to w tych samochodach jest pompa jeszcze na linke, a nie elektroniczna. Kolejna rzecz jaka musisz sprawdzic to sterowanie turbo sprezarka, moze byc tak ze turbo laduje za wczesnie i silnik kuleje. Jak mozesz to sprawdz dokladnie jaka jest tam pompa to moze cos bardziej konkretnego Ci poradze.
Pią 23:24, 03 Kwi 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
podejrzewam ze to astraII. z tego co pamiętam ale nie jestem pewien ze w tej pompie jest czujnik przyspieszenia zapłonu czy przyspieszenia katu wtrysku i często siadają!!!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:33, 31 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
zawór EGR padniety Paweł miał racje dzięki za wszystkie podpowiedzi ,temacik do zamkniecia.
Sob 8:51, 20 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin