Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Przerywa silnik

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Przerywa silnik
Autor Wiadomość
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post Przerywa silnik
Silni francuski K9K (renault) 1.5 przerywa najbardziej przy obotach 2500-3500 i przy 120 km/h wyczyściłem cały dolot spalin, egr nówka kupiony w aso pomogło ale nie do końca błąd P0488 def 3 (zawysokie napięcie) wiązka sprawdzona - ok (po zapłonie 5V) pozostałe kable drożne i nie mają zwarci do masy ani plusa w tej chwili po przejechaniu ok 50 km brak błędu.
Moje pytanie jest takie czy jak zaślepie egr to się zapali kontrolka serwisowa i czy będzie kopcił) lub co moge jeszcze sprawdzić lub zrobić aby zlikwidować usterke.
Jak wypiołem kostke egr samochód przestał przerywać ale zato troche kopci przy zmianie biegów (tak robiłem na starym egr)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:59, 22 Cze 2009 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przy francuzach to wszystko mozliwe te auta sa bardzo czule zalezy jeszcze jaki rok


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:00, 23 Cze 2009 Zobacz profil autora
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Rocznik 2006/2007.
Ale miałem dzisiaj pecha bo zablokowałem całkiem koputer i teraz nawet nie odpala, trzeba będzie się za nim pokęcić


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:38, 23 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Zrob synchro EDC z BSI i zpali Wink
Śro 23:22, 24 Cze 2009
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Podmieniałem czujniki, komputer, turbine, sterowanie tubiną i nic.
A dzisiej nastał ten dzień i usterka usunięta przyczyną był przewód gumowy turbo troche puszczał chociaż komputer nie zarejestrował żadnego spadku doładowania z turbo (a wyświetlał tylko błąd EGR)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:02, 08 Lip 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin