Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Renault Trafic 1.9 dci umiera

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Renault Trafic 1.9 dci umiera
Autor Wiadomość
Qberter
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stockholm
Płeć: Mężczyzna

Post Renault Trafic 1.9 dci umiera
Witam wszystkich na forum!
Z tym Traficem to jest tak:Odpalic go mozna pompujac gruszke przy filtrze paliwa.Im wieksze obroty pompowanie gruszka zdaje sie byc slabsze,jednak na wolnych obrotach gasnie.Traci moc chociaz obroty sa nawet w miare.A na wolnych obrotach klekocze!
Czy ktos zetknal sie z takim problemem?
Aaaa!Regulator cisnienia jest Ok!A Komputer diagnostyczy nie wykazuje bledow!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:10, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest 2001? to mu sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku bo nie podaje do pompy wysokiego ciśnienia


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:14, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Qberter
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stockholm
Płeć: Mężczyzna

Post
no niestety to rok 2006 i nie posiada pompki w zbiorniku
Czy moze jakas inna podpowiedz?
Czy sa w nim jakies regulatory przeplywu paliwa ktore moga broic?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:13, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak nie ma to co podaje paliwo ze zbiornika do pompy wysokiego ciśnienia?? sam piszesz jak pompujesz ręczną to ci pali,to nie jest pompa VP 44 że sama sobie zaciągnie ze zbiornika.Jak chcesz to sprawdź.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:29, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Qberter
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stockholm
Płeć: Mężczyzna

Post
Wlasnie o to chodzi,ze nie mam pojecia jak paliwo jest podawane.Pierwszy raz spotykam sie z takim rozwiazaniem rozkrecilem te w baku i nie ma tam pompy.Pompa wysokiego cisnienia to Bosch 0445 010 075 od zbiornika do filtra paliwa umieszczone jest cos jak by groszka.Naciskajac to(pompujac)mozna uruchomic auto,gdy przestanie sie to robic auto gasnie.Przy wyzszych obrotach nie trzeba pompowac mocno.Nie mam pomyslu na te dolegliwosc.Wymiana pompy wys.cisnienia wiaze sie z wymiana rozrzadu,pompy wodnej a to juz troszke boli jesli mialoby sie okazac niepotrzebnym zabiegiem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:24, 21 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin