Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Saab 93

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Saab 93
Autor Wiadomość
miodek152
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Saab 93
Saab 93 2.2 99' nie chciał odpalić, a jak odpalił kopcił na biało. Zgasiłem i dalej jest problem z odpaleniem. Błąd p1660. Sterownik pompy ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:39, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
P-1660 usterka elektromagnetycznego zaworu odcięcia paliwa,przeważnie jest to usterka sterownika pompy wtryskowej,

Czy po skasowaniu błędów i próbie odpalenia od razu pojawiają się znowu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez soviet100 dnia Pon 12:21, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 12:20, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
miodek152
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Cały czas wyświetla ten błąd. No i oczywiście nie odpala.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:32, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Generalnie sterownik do wymiany w pierwszej kolejności a najlepiej podmień na sprawny i zobacz co dalej bo równie dobrze w ostateczności może być pompa vp44 do regeneracji .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:32, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Czy to nie czasem w VP44 przepalał się opornik na płytce na pompie?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:40, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam jest dużo rzeczy które mogą paść nie tylko opornik ,starsze sterowniki padają dlatego, że taka jest ich (niska) trwałość i tyle ... .

Każda ingerencja lutownicą uszkadza inne elementy wewnątrz sterownika, a przelutowanie opornika nigdy nie jest ani trwałym, ani skutecznym rozwiązaniem problemu ... .

Zwróć uwagę, że odkąd Bosch poprawił trwałość/jakość elektroniki, to nawet w kompletnie zatartych pompach sterowniki żyją dalej ... .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:15, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak ściągniesz sterownik a nie będzie w pompie opiłków z zatartego tłoczka to można jeszcze wlutować nowy tranzystor a jak są już opiłki to tylko regeneracja pompy i wymiana przytartego tłoczka od początku tłoczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:04, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
soviet100 oczywiście masz rację. Zresztą nawet głupi opornik nie pali się bez przyczyny.
Kiedyś na szkoleniu Boscha koleś pokazywał zdjęcia jakiegoś auta z taką pompą gdzie ktoś zrobił tak, że ów opornik był na zewnątrz obudowy. Wymiana 5 minut, bo często się palił.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:57, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Można też i tak tylko nigdy nie wiesz kiedy pompa powie nara na zawsze a przeważnie zdarza się to jak jedziesz z rodziną nad morze albo jak pada deszcz a ty jesteś nigdzie pośród drzew ...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:25, 25 Cze 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
To prawda. Dlatego nie lubię diesli. Mój znajomy (diesel maniak) zawsze mówił, że woli diesla bo nie chce w szczerym polu szukać iskry. Zawsze wtedy mu odpowiadałem, nie lepiej szukać kompresji...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:25, 26 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak więc narazie zamykam . Jak coś będzie więcej w temacie napisz to odblokuję .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:29, 26 Cze 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin