Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Toledo I 1,9TD bosch

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Toledo I 1,9TD bosch
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post Toledo I 1,9TD bosch
Witam.

Oto się zesrał seacik.

Ciężko ale to bardzo ciężko pali. Na zimnym trzeba kręcić z 2 minuty.

Co sprawdzone:
-paliwo od strzała dochodzi na wtryski,
-rozrząd ok (pompa przestawiona około 0,5mm do przodu)
-na pewno jest ropa bo podawałem przez czystego diesla z bańki,
-elektroniki nie ma także wykluczone,

Zobaczyłem:
-przy kręceniu wystarczy troszkę plaka i auto pali i chodzi jak zegarek.
-Przy odpalaniu bez plaka auto kopci na biało (siwo)

Podejrzewam pompę albo wtryski. Doradzicie Coś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Czw 20:50, 26 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Pon 21:18, 23 Cze 2014 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym sprawdził wtryski i zmierzył ciśnienie. Wtedy 2 sprawy załatwione.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 6:45, 24 Cze 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jakie powinno być minimalne cisnienie w cylindrach? Jutro bede mierzył Cisnienie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:15, 26 Cze 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik 1.9TD AAZ ciśnienie 34bar min 26bar max różnica 5bar
Ale według Tolerance Daty wychodzi że jest pompa Bosch a nie Lukas.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 20:36, 26 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Czw 20:32, 26 Cze 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
tak boschowska Mi się pomyliło. Juz poprawiam.

Po co jest ta głowiczka sterowana ciśnieniem z kolektora? Poniżej jest taka śruba 17 z otworkiem Ciekła z niej ropa zakleiłem silikonem i nie cieknie:) Ale po co ona tam jest?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Czw 20:52, 26 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Czw 20:50, 26 Cze 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest do zmiany dawki,turbina daje ciśnienie powietrza do silnika ale do powietrza jest potrzebne też paliwo i daje większą dawkę.Zobacz czy przepona nie jest uszkodzona.To jest taki filtr jak przepona chodzi to raz zasysa raz wypycha powietrze,jakiś oring musiał puść że tam puszcza paliwo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 16:41, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Pią 8:32, 27 Cze 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin