Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ustawienie pompy wtryskowej Mitsubischi Pajero 2.8 tdi 93r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ustawienie pompy wtryskowej Mitsubischi Pajero 2.8 tdi 93r
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Ustawienie pompy wtryskowej Mitsubischi Pajero 2.8 tdi 93r
Witam.
Auto jak w temacie dodam tylko ze silnik 4M40 i jest po kapitalnym.
che ustawic pompe tak jak nalezy bo wiem ze jest zle na poczatku silnik ciezko palil na cieplym teraz ktos pomieszal i pali tylko z plaka z dolnych obrotow ciezko sie wkreca ( na wolnych odrazu gasnie trzeba trzymac na gazie ) i kopci. podpowiedzcie koledzy jak ustawic ta pompe od poczatku do konca?
Dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:10, 04 Maj 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie mam 2.8 TDI tylko 2.8 TD to na obudowie pompy są dwa znaki górny T i dolny N i T ustawiasz do znaku na kole zębatym na pompie i wsuwasz pompę.Tylko pierwszy cylinder na sprężaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:00, 04 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawic na T ?
a co z katem ?
i czy jest roznica jak pompa jest przekrecona o jeden obrut czy tylko wystarczy ustawic ja na znaki?
Pompa jest wyciagnieta takze nie wiem co i jak bylo z nia kombinowane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pon 8:57, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Pon 8:44, 05 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
to jest jednak TD. troszke rozpedzilem sie z literkami.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:57, 05 Maj 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tłok pierwszego cylindra na sprężaniu,znak na kole pasowym na 0,znak na kole zębatym do znaku T i wkładasz.Początek wtrysku ustawiasz na 1mm tak jak ustawiasz przy VW czujnik zegarowy w pompę i ustaw na 1mm.Pompę ustaw na znak a czy ty ją obrócisz dwa razy to nie ma znaczenia ustaw do znaku.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:28, 05 Maj 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:47, 06 Maj 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin