Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw 1.9 td umarł

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw 1.9 td umarł
Autor Wiadomość
wlodinek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post vw 1.9 td umarł
Witam Was wszystkich,
bardzo was proszę o poradę, poniewaz mi się skonczyły pomysły.
W Passacie B3 nie odpala silnik. W dniu w którym przestał palić był odpalany metodą "na hol" ponieważ padł akumulator. Potem był dwa razy gaszony, ale odpalał. Słychać było że silnik nie pracuje jak dawniej, pojawiające się gugotanie zaworów zasugerowało mi by zaglądnąć czy aby pasek nie przeskoczył (i przeskoczył) i przejechał tak jakies 200 km. Po wystygnięciu nie odpalił już.
Ustawiłem kąt wtrysku, sprawdziłem zaworek, sprawdziłem czy pompa pobiera paliwo .....a z wydechu nawet mgiełka sie nie wydostaje ....
Jeżeli możecie mi coś podpowiedzieć to będę wdzięczny
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:09, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Popuść wtrysk i sprawdz czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Sprawdz jeszcze raz rozrzad. A to jest D cz TD?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:27, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
wlodinek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, rozrzad sprawdzony dwa razy obracajac wal na GMP, znak na kole ilealnie z wałkiem i pompa. Zaklozylem lepszy akumulator i pojawil sie lekki bialy dymek z tlumika. Juz wymiekam z tym silnikiem. To jest TD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wlodinek dnia Wto 10:42, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Wto 10:41, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
A zobacz cz na plaku odpala a jak nie to zobacz cisnienie na cylindrach


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:35, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak biały dym to późny zapłon skręć pompą do silnika.Sprawdź jeszcze dokręcenie koła na wale lubi się luzować i zaczyna nim gibać.Jak było poluzowane to musisz jeszcze raz ustawić rozrząd i początek wtrysku.Początek wtrysku możesz ustawić nawet na 1mm lub poluzuj pompę tak żebyś mógł ją skręcić i przy odpaleniu skręcaj do głowicy,jak odpali przyłap tą śrubę od przodu pompy i ją zablokujesz żeby ci się nie cofała.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:52, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
wlodinek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na plaku odpalil i zgasł jak sie plak wypalil. Ciśnienie miał sprawdzane jakies 30 tyś temu i wyglądało bardzo dobrze. Nie jestem mechanikiem samochodowym, ale przemysłowym i tam przy takich objawach wiedziałbym co się zacina a tu wymiekam, zwłaszcza ze musze to robić "pod chmurką" i jak jest ciemno. Chce unikać rozgrzebywania wszystkiego. Kąt wtrysku jest ustawiony niby dobrze ale jest do bani Idą święta idą i potrzebuje zrobić zakupy, kota do szczepienia, kończe remont mieszkania etc i porzebuje tego auta. Jak rogrzebie pompę to okres postoju auta się mocno wydłuży.

biały dymek się pojawił bo była ropa w cylindrach. przerkręcenie pompy nic nie daje, ten silnik na jeszcze "ulatwienie startu " czyli wyprzedzenie zapłonu i nic to nie daje. dupa wielka
boje się że w pompie jest tragedia.

Będę dzięczny za każdy pomysł. Z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wlodinek dnia Wto 13:08, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Wto 12:56, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak masz wszystko poustawiane to powinien palić a nie pali,czym ustawiany był początek wtrysku? ustaw wszystko do znaków koło pompy zablokuj poskręcaj i odpalaj.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:18, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
kabel do pompy wtryskowej doprowadzony? Czasem spadnie i dupe zbita.... (nie wiem czy wtedy w ogóle by nie kręcił)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:37, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Panie... a głowicę Pan zwalił?
Na mój gust to zawory Ci podgięło i dupa z jazdy, założyłeś nowy rozrząd po przeskoczeniu paska, nie odpala? Czapka w górę.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:31, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale wlodinek piszę że na plaku odpalił czyli teoretycznie z zawory są w porządku. Ja obstawiam na złe ustawienie pompy wtryskowej no chyba że jest uszkodzona (w co raczej wątpie)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:05, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
TAKIARTUR
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siewierz
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolo pompy w niektórych silnikach jest ustalane na 2 śruby .Twojego niestety nie znam.Tak na raz pompa by nie padła.Możesz wykręcić wtryski i zobaczyć czy rozpylają to wykluczy uszkodzenie pompy.Ja nadal bym się uczepiał prawidłowego ustawienia zapłonu


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:15, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
wlodinek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wszystkim Wam bardzo dziekuje za podpowiedzi, niestety pompa okazala sie byc przyczyna. W takich starociach trzeba sie z tym liczyc. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:02, 22 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:06, 22 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin