Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw sharan-ubytek płynu przez korek

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw sharan-ubytek płynu przez korek
Autor Wiadomość
Gość







Post vw sharan-ubytek płynu przez korek
Witam wszystkich.Posiadam vw sharana 1,9tdi.Bardzo proszę o pomoc,gdyż mój sharan systematycznie wyrzuca mi płyn przez korek(zawór)-jakieś 0,5l na 100km przy normalnej jeżdzie120-150km/h.Jak szybciej to troszkę więcej.Wymieniłem już trzy korki-sytuacja powtarza się.Woda do oleju się nie przedostaje,w zbiorniczku brak bombli i śladów oleju.Przejechałem już 5 tys km i jest cały czs to samo(nie pogarsza się).Mechanicy rozkładają ręce.Poradżcie co robić-może ktoś miał podobny przypadek-pozdrawiam
Śro 2:33, 26 Sie 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Robi sie cisnienie w układzie chłodzenia. Mysle ze to moze byc problem z uszczelka lub sama głowica silnika... Powiedz czy silnik ci sie nie przegrzewa?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:45, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzięki-temperatura jest ok-90-cały czas-najwięcej płynu wywala przy prędkosci powyżej 130
Śro 18:56, 26 Sie 2009
Gość







Post
pęknieta głowica na 99 % tdi mają to do siebie że lubią pękać.
Śro 22:23, 26 Sie 2009
jarek_1977-24
Gość






Post vw sharan-ubytek płynu przez korek
Witam
Popieram Rafał55
Mam ten sam przypadek w t4 1.9TDI,temperatura idealna,olej czysty,płyn chłodzący jak kryształ,na zimno i na ciepło pali jak nówka,jak mu wsadze tone ,nic nie czuje.
A PŁYN PRZEZ OTWóR WENTYLACYJNY W ZBIORNICZKU WYWALA!!!
Pozdrawiam
Sob 0:14, 03 Paź 2009
Gość







Post
Witam! Sprawdz plyn na zawartosc tlenku i dwutlenku wegla.Koszt okolo 30-40 zlotych a bedzie "jasnosc w ciemnosci".Pozdrawiam.Stefan.
Sob 1:48, 03 Paź 2009
Gość







Post
niemusisz sprawdzać w ten sposób sprawdż na właczonym silniku czy puchną przewody jeśli nie a wywala płyn to może być wina korka nietrzyma ciśnienia i może wywalać miałem już taki przypadek że wszystko wskazywało na uszczelkę a to był tylko korek
Sob 10:44, 03 Paź 2009
Gość







Post
Witam! Kolega pisze ze juz kilkakrotnie wymienial korek i dalej to samo.Jedynym pewnym sposobem zdiagnozowania tego problemu jest sprawdzenie zawartosci tlenku/dwutlenku wegla w zbiorniku wyrownawczym.Twardosc wezy moze byc spowodowana zupelnie innymi czynnikami.Pozdrawiam.Stefan.
Sob 14:29, 03 Paź 2009
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
ja bym sprawdzil pompe wody na poczatek


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:07, 06 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam!"ja bym sprawdzil pompe wody na poczatek" Takie nadcisnienie wytwarz? Pozdrawiam.Stefan.
Wto 19:00, 06 Paź 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
stefanscorpio napisał:
Witam!"ja bym sprawdzil pompe wody na poczatek" Takie nadcisnienie wytwarz? Pozdrawiam.Stefan.


Nie nad cisnienie tylko nie wytwarza dobrego obiegu i woda sie gotuje...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:54, 06 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam! To by byla pierwsza taka pompa w VW.Nie slyszalem jeszcze o pompie nie dajacej "dobrego obiegu".Predzej juz mozna zakladac ze plynu ubywa (czesto tak bywa) przez uszczelnienie pompy.Pozdrawiam.Stefan.
Wto 22:58, 06 Paź 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
W kazdym aucie jezeli urwie sie choc jedna łopatka to nie bedzie dostatecznego obiegu aby chłodzic silnik dlatego tez woda sie gotuje i własnie wywala płyn przez korek.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:27, 07 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
stefanscorpio -mało jeszcze widziałes ,pompy żeczywiscie mogą stwarzać problemy ,ale ja i tak myślę że to raczej problemy z peknietą głowicą
Śro 19:49, 07 Paź 2009
Gość







Post
Witam! Drogi kolego Rafal55.Mysle ze troszke przesadzasz.Jezeli masz taka uszkodzona w ten sposob pompe to podwies fotke i napisz co i dlaczego tak jest.Chetnie skorzystam(mysle ze nie tylko ja) z Twojego doswiadczenia.Pozdrawiam.Stefan.
Śro 21:22, 07 Paź 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
stefanscorpio napisał:
Witam! Drogi kolego Rafal55.Mysle ze troszke przesadzasz.Jezeli masz taka uszkodzona w ten sposob pompe to podwies fotke i napisz co i dlaczego tak jest.Chetnie skorzystam(mysle ze nie tylko ja) z Twojego doswiadczenia.Pozdrawiam.Stefan.


Nie widziałes nigdy oberwanej łopatki w pompie wody? Jezeli tak to mało pomp wodnych widziałes.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:11, 08 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam! Konstrukcja wirnika pompy jest tak mocna ze urwanie lopatki jest prawie niemozliwe.Wowczas objawem bedzie nieco glosniejsza praca pompy i nieznaczny wzrost(przy dobrym termostacie niezauwazalny) temp silnika.Nijak to sie ma do WYCIEKU przez korek.Pozdrawiam.Stefan.
Czw 18:38, 08 Paź 2009
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
w ciagu dwoch miesiecy wymienilem 3 pompy wody z przyczyn oberwanego wirnika , audi, bmw i vw, wszystkie jeszcze oryginalne nie podroby, a dlaczego bo barany zakladaja plastikowe wirniki. przy malych predkosciach i obrotach silnika bylo wszystko ok, a jak dales w pipe zaraz wywalalo plyn przez zbiorniczek a temp nieznacznie rosla do gory. ja bym obejzal jednak najpierw pompe a nie od razu zwalal glowice, moze niepotrzebne koszty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:01, 12 Paź 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jutro panie Stefan załacze zepsuta pompe jako zdjecie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:05, 12 Paź 2009 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego zdejmij głowice zaieź do sprawdzenia na szczelnośc i zmień uszczelkę.Prawie na 100 % pęknieta głowica na kanale wodnym. Częsta usterka w sharanach. Tylko nie spawaj głowicy bo to nic nie da zaraz peknie.Od razu szukaj nowej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:21, 21 Lis 2009 Zobacz profil autora
michalufo1
Gość






Post wyrzuca wode po jeździe
Witam wszystkich jestem tu nowy i też mam taki problem wyrzuca i gotuje mi wode węże mocno puchną ale dopiero wtedy gdy śię przejade. Na wolnych obrotach na postoju chodził z 40 min. wszystko ok nic się nie dzieje dopiero wtedy jak chwile pojeżdze to tak się dzieje. Zmieniłem cały rozrząd włącznie z pompą i termostat te same objawy wyszły o korku tylko nie pomyślałem więc dałem do mechanika ściągnoł głowice uszczelka była dobra z wierzchu głowica jak i blok wyglądają ok więc dałem głowice do sprawdzenia nie było żadnych pęknięć mówi że była przegżana i wygieło ją więc ją splanowali i jutro mechanik bedzie zakładał i zobaczymy aż się boje bo kosztowalo mnie to 1300zł[list=][/list]
Czw 11:13, 28 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Po złożeniu dowiesz się prawdy i dasz znać co z samochodem się dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:22, 28 Paź 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
dodam jeszcze ze auto to Sharan 1.9 tdi 116km 2001/2002r i też nie miałem śladów oleju w wodzie czy wody w oleju . Dziwi mnie tylko że temperatura normalnie 90s . dopiero jak termostat wyciągłem to temperatura raz zero raz 90s jak by czujnik zepsuty chyba się zapowietrzał w tym miejscu i tak samo ogrzewanie raz norma raz wogóle czyli musial z kąś ciągnąć lewe powietrze . i czy po splanowaniu głowicy nie powinno też sprawdzać się bloku i splanować
Czw 18:58, 28 Paź 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie powinien chodzić bez termostatu bo temperatura jest potrzebna do sterownika silnika i sterownik podawał że silnik jest zimny i podawał więcej paliwa a za tym więcej palił.Trzeba było założyć nowy korek do naczynia wyrównawczego i sprawdzić termostat lub wymienić na nowy tylko nie podróbkę.To masz silnik 1.9 TDI PD na pompowtryskach.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:39, 28 Paź 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam no i wszystko ok po złożeniu już nie puchną węże ani nie gotuje wody . Ale coś kijowo jest złożone bo zaczeło coś stukać w tej głowicy po przejechaniu 500km jak by szklanka i to dość mocno
więc jutro znowu do roboty
Czw 21:22, 11 Lis 2010
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin