Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wymiana popychaczy hydraulicznych

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wymiana popychaczy hydraulicznych
Autor Wiadomość
jerzi
Gość






Post wymiana popychaczy hydraulicznych
Witam!
Jak ustalić który popychacz hydrauliczny jest uszkodzony.
Za odpowiedz z góry dziękuje
Pią 10:54, 27 Lis 2009
Gość







Post
Za zwyczaj wymieniam wszystkie i jest wpożądeczku.
Pią 11:50, 27 Lis 2009
Gość







Post
Dziekuje za zainteresowanie sie moim tematem,problem jest taki że wymiana wszystkich wiąże sie z dużym kosztem,mam nadzieje że jest jakiś sposób rozpoznania uszkodzonego.
Jeśli ma ktoś sposób na rozpoznanie uszkodzonych samoregulatorów to prosze o informacjie.
Pią 15:18, 27 Lis 2009
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a jaki to samochod??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:02, 27 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Audi a6 2.5tdi afn
Pią 16:33, 27 Lis 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Poprostu naciskaj palcem i zobaczysz który,lub które miękko ''chodzą''.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:47, 27 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dziękuje za wskazówkę,jak rozmątuje głowice i ustale,które są uszkodzone to podzielę się wrazeniami.
Pią 20:23, 27 Lis 2009
Gość







Post
Tarantula napisał:
Poprostu naciskaj palcem i zobaczysz który,lub które miękko ''chodzą''.
P.

Oj panie pan tak gówno sprawdzi,musi rozebrać i sprawdzić..
Tak czy nie i dalej mnie wyrzucął.
Sob 0:40, 28 Lis 2009
jerzi
Gość






Post
to w końcu nie rozumiem da sie tak sprawdzić czy nie.
Sob 18:10, 28 Lis 2009
Gość







Post
Jest taki sposób, odpala się silnik żeby sobie trochę pochodził, potem zdejmuje pokrywkę i naciska kolejne popychacze np. trzonkiem młotka, oczywiście w pozycji zamkniętej zaworów. Czyli trzeba też kręcić wałkiem rozrządu. Ten który da się wcisnąć nie trzyma ciśnienia, czyli jest uszkodzony. Najlepiej jednak wymienić wszystkie, bo one mają zbliżoną trwałość, wymienisz jednego, zaraz zaczną następne klepać.
Sob 20:08, 28 Lis 2009
Gość







Post
Dziekuje za instrukcje.
Pozdrawiam!
Sob 21:19, 28 Lis 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin