Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Astra f mrugająca kontrolka slnika błąd 48

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:13, 05 Lut 2012    Temat postu: Astra f mrugająca kontrolka slnika błąd 48

Przejdę do rzeczy tydzień temu padł alternator wraz z nim akumulator i wywalało błąd 48 czyli niskie napięcie akumulatora wymieniłem alternator naładowałem ako i dalej to samo mruga kontrolka silnika przy próbie rozruchu auta jeśli szybko przekręce kluczyk odpala na góra 2 sekundy astra ma immobiliser. Pomóżcie bo niewiem już co robić oczywiście aku ma pół roku, kable WN jak i świece nowe kopułka i palec roździelacza również.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:29, 06 Lut 2012    Temat postu:

Zablokowany masz immobilizer ale ściąg jeszcze minus z akumulatora na chwilę i próbuj odpalać.Tylko nie gazuj,tylko zostaw niech chodzi do nagrzania się silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:14, 06 Lut 2012    Temat postu:

Czyli ze ściągnietym minusem spróbować odpalić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:25, 06 Lut 2012    Temat postu:

powodzenia przy odpalaniu ze ściagnietym minusem....Smile

Chodzi o to zebys odpiął kleme w celu usuniecia błędów... powiedzmy 10 - 15 minut. Potem zakładasz i odpalasz. jak odpali zostawiasz na wolnych obr az do osiagniecia temp 90stopni czyli włączenia wentylatora chłodnicy... o ile działa. Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:27, 06 Lut 2012    Temat postu:

Zobacze czy da rade.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:04, 06 Lut 2012    Temat postu:

przemas9302 napisał:
Czyli ze ściągnietym minusem spróbować odpalić?

Myślenie!!jest najcięższa praca z możliwych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:51, 06 Lut 2012    Temat postu:

Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:25, 07 Lut 2012    Temat postu:

Nie że myślenie ale już tyle rzeczy kombinowałem że każdego nowego pomysłu się łapie Laughing już nie wywala kodu 48 tylko 84 Shocked niby że 4 wtryskiwacz ma małe napięcie i dalej mruga kontrolka silnika.Wentylator działa tylko że nawet na 4 sekundy auto nieodpala góra 2 sekundy i gaśnie albo wogóle masa jest ładowanie też.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas9302 dnia Wto 16:26, 07 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:36, 07 Lut 2012    Temat postu:

a nie wywala bledu z immo? Sprawdz podlaczenia kabli??, klemy dobrze leżą? Jak odpali chodzi normalnie czy nie pali na 1 cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:41, 07 Lut 2012    Temat postu:

Pali normalnie ale gaśnie odrazu głownie odpala po szybkim przekręceniu kluczyka. Wiesz ja według tych kodów znalazłem usterkę które znalazłem a wiem że kilka kart jest. Mi akurat pokazuje 84 - wtryskiwacz 4,lub jego obwód,niskie napięcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas9302 dnia Wto 16:42, 07 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:01, 07 Lut 2012    Temat postu:

No 84 to fakt wtryskiwacz 4. A z którego roku jest to auto? Silnik 1.4? I jak te kody sprawdzałeś? jakims iterfejsem czy poprostu "na spinacz" ? i jakie masz złącze? 10 pinów czy 16?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:29, 07 Lut 2012    Temat postu:

Auto z 1994 silnik 1.4 60 km C14NZ sprawdzałem na spinacz 10 pinowe złącze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:22, 08 Lut 2012    Temat postu:

Sprawdz połączenia kabli pod maska, możesz zmierzyć napiecie na wtryskach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:56, 08 Lut 2012    Temat postu:

Napięcie wszedzie jest.Zaczyna wydawać mi się że to może być tak jak roman pisał że immo mi sie zablokowało .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:16, 08 Lut 2012    Temat postu:

moze tak być, jak najbardziej. Zrzuc jeszcze klemy z akumulatora na godzine... moze pomoze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:20, 08 Lut 2012    Temat postu:

Jednak to problem ze sterownikiem diagnosta przyjechał podłączył się okazało się że komputer jest pusty niema żadnego oprogramowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:00, 09 Lut 2012    Temat postu:

Aha jeszcze jedno pytanie oczywiście ten sterownik wymieniam ale czy będe musiał jechać do gazownika wgrywać coś pod komputer że auto ma instalacje gazową czy nie? A i co z immobiliserem będę musiał na nowo programować go czy lepiej aby wyłączyć go w sterowniku czy mostkowanie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas9302 dnia Czw 11:15, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:11, 09 Lut 2012    Temat postu:

Ale kod silnika 1.4 C14NZ to wychodzi że to jest silnik jedno punktowy a więc skąd wychodzi błąd 84 wtrysk 4.Źle odczytany?Sprawdź jedno czy wielo punkt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:28, 09 Lut 2012    Temat postu:

Jedno punkt jak pisałem wcześniej diagnosta wogóle niemoże się połączyć ze sterownikiem prawdopodobnie poszło napięcie i szlag trafił sterownik i jak to wygląda z tymi pytaniami które zadałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:37, 09 Lut 2012    Temat postu:

no to jednopunkt nie ma 4 wtryskiwaczy, cos chyba błąd źle odczytałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:51, 09 Lut 2012    Temat postu:

Dobrze zczytałem sam się zdziwiłem jak mi taki błąd wywaliło. A może by spróbować zmostkować immo tylko jakie kable gdzieś czytałem że niebiesko czerwony z niebiekso czerwonym mam takie ale jeden jest podłączony do piny który jest wpięty do sterownika a drugi do takiej małej kosteczki która ma tam 5 kabelków i jest osobno. Jak je połączyć wypiąć i połączyć czy musze wpiąć jedn do drugiego tylko który do którego w sensie czy ten z kosteczki do pinu czy na odwrót?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas9302 dnia Czw 23:33, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:15, 10 Lut 2012    Temat postu:

Doktor wiesz jak to zrobić ? Bo to będzie ostatnia próba potem niewiem co zrobie z tym samochodem jak to niezadziała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:47, 10 Lut 2012    Temat postu:

Niewiem jak to zrobic bo takie rzeczy wioze do elektryka, ale gdyby to było immo to migałaby Ci konrolka i wymrugałby bład z immobilisera. Zobacz jeszcze czy masz iskre na wszystkich świecach i czy paliwo dochodzi do wtrysku. Ja stawiałbym na jakiś zimny lut w sterowniku i klapa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:13, 10 Lut 2012    Temat postu:

Mruga kontrolka paliwo podaje i iskra jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:11, 13 Lut 2012    Temat postu:

Komputer wymieniony immobilizer usuniety z kompa i dalej to samo czyli niskie napięcie na wtryskiwaczu nr.4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:44, 13 Lut 2012    Temat postu:

Zobacz czy na Plaku będzie chodził,tylko delikatnie bo może się zapalić jak odbije ale to szmata i zagasisz.A możesz w ten sposób sprawdzić czy jest ciągle iskra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:52, 13 Lut 2012    Temat postu:

Plaku czyli ? A czy jest możliwośc że jakiś przekaźnik wywalił? Kontrolka silnika jak coś cały czas mruga i po tych około 2 sekundach tak jakby odcinal paliwo poprstu już nie pryska pompa działa. Sprawdziłem zestawy kodów wkońcu znalazłem pełen zestaw mam Multec i co dziwne w multecu błędy kończą się na 81 i potem jest tylko 93 a ten kod pasuje do Motronica to trochę dziwne szczególnie że mam c14nz Multec.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemas9302 dnia Wto 11:55, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemas9302
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:27, 16 Lut 2012    Temat postu:

Tym razem diagnosta dał rade się podłączyc widzi komputer musiałem pare razy kręcic aby błędy zczytał na komputer i okazuje się że brak zasilania iskra jest jak w zepsutej zapalniczce prawdopodobnie moduł lub cewka lub aparat zapłonowy do wymiany i raczej ywmienie wszystkie 3 rzeczy żeby mie spokój na przyszłośc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin