Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

audi a3 czujniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:24, 30 Mar 2012    Temat postu: audi a3 czujniki

Witam wszystkich.prosze o porade w mojej audi a3 1.8 turbo niedziala predkosciomierz,po uruchomieniu silnika olej mroga i czujnik abs na lewe przednie kolo.Teraz opisze ,podlaczylem vaga w liczniku niema bledow czujnik na skrzyni jest nowy i prad dochodzi,olej pokazuje ze jest maly stan a czujnika niema a stan jest wlasciwy,abs sensor jest nowy i prad dochodzi dodam ze modul abs tez zmienilem.prosze o jakies ciekawe pomysly auto jest z 98 roku.dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:06, 30 Mar 2012    Temat postu:

Generalnie od początku .

Olej : jak podłączyłeś vaga to który czujnik Ci pokazało ? nie czasem G266?

Prędkościomierz może nie działaś o ile czyta prędkość z ABS (nie pamiętam jak w tym modelu jest )

ABS : Sprawdź rezystencję czujnika ABS .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:52, 31 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdzillem jeszcze raz dzisiaj rano i pokazal G266. A jesli chodzi o predkosciomierz to co ma do tego abs skoro czujnik jest w skrzyni biegow.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek27 dnia Sob 7:52, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:17, 31 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdź czy napęd w skrzyni od czujnika jest dobry,ciśnienie mruga bo masz słabe ciśnienie oleju,sprawdź rezystor[koronkę]na przegubie.ABS nie gaśnie wcale czy zapala się w czasie jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:50, 31 Mar 2012    Temat postu:

naped w skrzyni jest dobry,nawet podmienilem od kumpla impulsator i dalej nic.a abs pali sie caly czas vag pokazuje ze lewe przednie kolo ,wymiana czujnika nic nie pomogla ,a co do oleju co moglbym zrobic aby cisnienie przestalo mrugac.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek27 dnia Sob 16:58, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:25, 31 Mar 2012    Temat postu:

Ja bym ściągnął miskę i zobaczył czy nie jest zatkany smok pompy,jest bardzo gęste sitko przy smoku i filtr oleju też jest ważny.To się stało nagle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:13, 31 Mar 2012    Temat postu:

Mialem zamiar sciagnac miske ,czytalem na roznych forach i wiele ludzi tak robi ale chcialem sie upewnic napewno wszyscy ci ludzie ktozy pisza na tej stronie sa kakretni a nie jak inne banany z wies tuningow.Olej zaczol mrygac jakies 1000 km po serwisie a w garazu tam gdzie robilem chca wyciagnac tylko kase za diagnostyke.Ale dalej niemam pomyslu na abs .dodam ze vag niewidzi zadnych bledow silnika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek27 dnia Sob 21:14, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:19, 31 Mar 2012    Temat postu:

Ale jak wejdziesz w licznik to zobaczy g266

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:32, 31 Mar 2012    Temat postu:

ten blad jest do czujnika cisnienia czy poziomu ,bo napisalem wczesniej ze niemam czujnika poziomu tak bym nikogo z was nie prosil o pomoc,wymienil bym czujnik i pewnie wszysko bylo by ok a tak musze zdjac miske i dopiero bede wiedzial co i jak z smokiem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek27 dnia Sob 22:37, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:11, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Jak ściągniesz miskę to sprawdź jeszcze zaworek zwrotny w pompie czy się nie zawiesił i ciśnienie oleju idzie na przelew a nie na magistralę.Co do ABS to możesz podmienić jeszcze czujniki z lewej na prawą z prawej na lewą i wtedy będziesz pewny tego co wymieniłeś a rurznie bywa z tymi częściami.M ożesz jeszcze prześwietlić przewód od czujnika do sterownika numer w sterowniku lewego to 33 i 34 prawego 3 i 4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:26, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Dzieki za porade zrobie tak jek napisales i zobaczymy ale jeszcze sprawa z predkoscomierzem jesli czujnik jest dobry a podmiana impulsatora niepomogla a co gorze vag niewidzi bledow licznika,przy tescie wskazowka normalnie chodzila.Bezpieczniki sa dobre prad tez sprawdzalem.Slyszalem ze powinno sie sprawdzic mase jesli wiecie gdzie mam jej szukac to prosze o porade.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:18, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Ale obrotomierz chodzi ?

Prędkość bierze z czujników ABS dlatego może to nie działać . Napraw ABS to licznik powinien ruszyć


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez soviet100 dnia Nie 16:19, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:05, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Obrotomierz dziala ,ale male pytanie czy trzeba zdjac skrzynie zeby miske odkrecic bo w niektorych modelach tak bylo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:08, 02 Kwi 2012    Temat postu:

A sprawdzałeś pierwsze czujnik G266?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:25, 02 Kwi 2012    Temat postu:

sorki ten czujnik jest na obudowie filtra oleju ,o ten ci chodzi

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek27 dnia Pon 19:27, 02 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:59, 02 Kwi 2012    Temat postu:

radek27 napisał:
Obrotomierz dziala ,ale male pytanie czy trzeba zdjac skrzynie zeby miske odkrecic bo w niektorych modelach tak bylo.

Przy żadnym nie trzeba ściągać tylko w kole zamachowym masz wycięcie i to wycięcie nastawiasz na te śruby i przez to wycięcie wchodzi ci klucz i odkręcasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:48, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Dzieki ,a wiesz moze czy miska ma uszczelke ,czy standardowo naa silikon.A jesli chodzi o tego smoka jak sitko bedzie zapchane to musze sciagnac czy umyc na aucie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:36, 03 Kwi 2012    Temat postu:

To przed odkręceniem możesz przecież zobaczyć odległość miski od bloku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:48, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Dzieki za wszystkie ifo napisze jak mi poszlo w sobote.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek27
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:11, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Witam ponownie olej zrobiony ,sitko kompletnie zapchane ale z abs to juz sie pogubilem .Na lewym kole tak jak pokazuje vag na kablu brak napiecia ,dla porownania odpiolem wtyczke z drogiej strony i tam jest 2.46 .na lewym nic ..wiec czy ktos ma jakis pomysl .pod deska niemoge znalesc przekaznika nr 33 i 34 w komoze silnika tez niema nic sa tylko dwa nr53 ale zmienilem na nowe.niewiem czy to nie te.....?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:42, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Ale 33 i 34 to nie są przekaźniki tylko kazałem ci prześwietlić przewody od czujnika lewego koła do sterownika ABS,jak wyciągniesz wtykę to poszukaj nr;na wtyce lub na gnieździe sterownika 33 i 34 to będzie przy sterowniku Teves 20IE ESP 47 kołkowy i to będziesz miał do lewego koła przewody.Kabel może być czarny i brązowy może być i inne oznaczenie przy sterowniku ;1 i 2 Teves 20 IE ASR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin