Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW e34 97 2.5 tds

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW e34 97 2.5 tds
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post BMW e34 97 2.5 tds
czołem majstry
jakie ciśnienie podaje pompa wstepna w zbiorniku pal. ?
jaki ma mieć opór na złaczach +,- ?
silnik to
M 51 D25 (inter) 105kw, 143 km ,


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:16, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale to jest pompa podająca ona nie ma dużego ciśnienia bo jak odpowietrzałem filtr to lekko tylko leci resztę robi pompa wtryskowa.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:42, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
właśnie oto mi chozdi romku
u mnie jest to samo a pompka kosztuje ok.500 zł i chciałem sie upewnic
opornosc ma 007om a na innych jak sprawdzałem miały oo1 i sadziłem ze to jest przyczyną moich problemów
ogulnie to problem polega natym ze czasem nie pali
bład wychodzi mi na kts 10 sterowanie-reg.predkosci (FGR)zwarcie do masy
jednak usterka jest sporadyczna
filtr jest nowy
założyłem nawet zaworek zwrotny
ale sprawdze jeszcze zawór elektromagnetyczny poczatku wtrysku i złacza przy pompie zanim zajme się nastawnikiem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:59, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
"bład wychodzi mi na kts 10 sterowanie-reg.predkosci (FGR)zwarcie do masy"

Widocznie nie masz Tempomatu. U mnie ten bład zawsze istniej w kompie. Hym ja mam 2,4TD i powiem ci ze pompka w baku podaje minimalne cisnienie zeby pompa wtryskowa została zasilona. Jezeli znajde czas jutro zobacze oporność pompki. Jak coś napisze ci... Bo te pompki mamy identyczne:)

Wszystkie swiece masz ok. Pojawia sie zielona okrągła strzałka przy przekręceniu kluczyka?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:35, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale błąd 10 to jest od tempomatu jak pisze kełysz jak go masz to sprawdź.Sprawdź jeszcze początek wtrysku bo to są cholery,zaworek zwrotny na pompie,wszystkie czujniki pod kolektorem ssącym.Jest jeszcze ważne jak zapali czy od razu łapie na wszystkie czy jakby paliwo nabijała do wtrysków.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:16, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
świece ok
napiecie dochodzi
zawór elektro magnetyczny działa + dochodzi
miałem wrazenie jakby pompa dobijała do wtrysków jednak trwało to pare sekund,poza tym zaóważyłem wypociny ropy na kruccu dopływu paliwa przy pompie
tempomatu niema /błedu nieidzie skasowac za cholere/
po złożeniu wszystkiego samochud postał pare godzin poczym zapalił bez problemu
autko wydane ,trzeba poczekac czy sytuacja się powtuzy
dzieki za wskazówki
pozdro
kełysz za opór pompki bede wdzieczny


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:41, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ponin napisał:

tempomatu niema /błedu nieidzie skasowac za cholere


Tego błędu nie usuniesz, jezeli nie masz tempomatu to ten błąd zawsze bedzie istniał... . Opór pompki wynosi 004 Ohm przy najmniej u mnie. Dzisiaj po pracy przez bagarznik dostałem sie do pompki no inaczej nie chce pokazac tylko 004ohm. Przy właczonym zapłonie napięcie 11.25V Przy AKU 92Ah i zimnym silniku. Przy ciepłym 12.13V. Gdy masz kluczyk na pozycji 1 napięcie wynosi 0,0V (napięcia mogą być inne w kazdym aucie)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:26, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki bardzo jeszcze raz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:27, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie ma za co:) Kiedyś też pewnie bede czegoś potrzebował.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:30, 04 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin