Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
CDIF/2

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
CDIF/2
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post CDIF/2
co powiecie na temat CDIF/2
jakie macie z nim doświadczenia ?
jakie zalety jakie wady ?
mam zamiar zaiwestować w ten interfejs czekam na opinie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:32, 01 Cze 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Bede mial na dniach to napisze jakia jest moja opinia. Napewno odradzam KTS'y.
Nie 23:21, 15 Lut 2009
Gość







Post
Podobno jest mocny we francuzach, inne marki słabiej.

Prubowałem go na megane 2 i było ok, ale przy starych bmw e34 z 95, czy E 36 z 94 ten sprzęt LEŻY.
Pon 22:22, 08 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
735Pawel napisał:
Napewno odradzam KTS'y.

Chodzi o Bosch Kts?Mozesz napisac dlaczego?Strasznie jestem ciekaw Shocked
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:29, 08 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam po przerwie....
KTS jest dobry do samochodow w ktorych jest system sterowania BOSCH i takowe robi naprawde dobrze. Niestety ok. 70% obecnych samochodow ma sterowanie siemens, magnetti mareli, autoliv, lucas etc. i w tym przypadku zaczynaja sie juz schody. Samo zczytanie i kasowanie bledow jeszcze jakos idzie, jednak juz kodowanie sterownikow czy adaptacje to juz niemal nie wykonalne zadanie. Kolejnym mankamentem jest cena za samo oprogramowanie czyli 2000zl rocznie + updaty ktore sa platne. Poraz kolejny dodam ze NIEMA uniwersalnego sprzetu ktory zrobi wszystko w kazdym samochodzie!

Co do CDIF/2 to jest dokladnie jak pisal jeden z kolegow powyzej "francje robi idealnie" i dlatego wlasnie go kupilem. Zdecydowalem sie na zakup w wersji "mini" i w zestawie mam tylko przewody OBD II i wlasnie do samochodow francuzkich.
Śro 22:31, 10 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki za info.Co do cen softów to slyszalem,mój nauczyciel ma nowy model KTS'a i mówil ze koszta biją na łeb:)
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:34, 10 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
735Pawel napisał:
... Kolejnym mankamentem jest cena za samo oprogramowanie czyli 2000zl rocznie + updaty ktore sa platne...


Niestety wprowadzilem Was w blad gdyz nie uzywam juz od dluzszego czasu KTS'a, a co za tym idzie nei place za licencje. Rozmawialem dzisiaj z kolega ktory pracuje na KTS i za esiTronic placi prawie 5000zl (piec tysiecy zlotych!!!) za oprogramowanie w pelnej opcji bez pomp wtryskowych.
Sob 0:33, 13 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin