Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Cewka zaplonowa. VENTO 1.8

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Cewka zaplonowa. VENTO 1.8
Autor Wiadomość
dariusz-pietrus
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wloclawek/Warszawa

Post Cewka zaplonowa. VENTO 1.8
Witam wszystkich Laughing

Moj problem polega na tym ze ciagle pali Mi sie cewka zaplonowa.

Po jezdze ze 3 dni i samochod zacznie Mi gasnac ale od razu od pala az w koncu juz nie chce i okazuje sie ze cewka zaplonowa sie psuje.

Wymienilem juz 3 i w tym 2 nowe i jedna uzywana.

Jak mozecie to pomozcie jaka mogla by byc przyczyna.

Pozdrawiam Happy

Vento 1.8 66Kw


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:17, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kup cewkę dobrej Firmy i będzie po problemie a nie że ta tania.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:12, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
dariusz-pietrus
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wloclawek/Warszawa

Post
Kupilem orginalna tez. A po drugie to chyba jest cos nie tak jesli co 3-4 dni sie psuja


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:14, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź zasilanie na cewce po wyłączeniu stacyjki i ładowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:25, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
dariusz-pietrus
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wloclawek/Warszawa

Post
Czyli rozumiem ze mam wypiac kostke od cewki i sprawdzic tam w tym styku "+" jakie mam napiecie? a ladowania to nie sprawdze bo przeciez go nie od pale


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:31, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
dariusz-pietrus napisał:
Czyli rozumiem ze mam wypiac kostke od cewki i sprawdzic tam w tym styku "+" jakie mam napiecie? a ladowania to nie sprawdze bo przeciez go nie od pale

To przecież jasne że musisz go zapalić bo inaczej nie sprawdzisz.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:51, 20 Wrz 2011 Zobacz profil autora
dariusz-pietrus
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wloclawek/Warszawa

Post
kupilem nastepna cewke i bylem u mechanika i sprawdzil mi prad i ladowanie i mam idealne.

Wiec od czego moze sie jeszcze przepalac?

Skad sie bierze impuls skoro nie ma czujnika polozenia walu?

Cewka powinna byc letnia czy taka bardziej ciepla ?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:35, 27 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Cewka nagrzewa się od silnika.
Musi być czujnik położenia wałka, inaczej nie było by zapłonu. Może źle dobierasz cewki? Dziwny temat...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:31, 05 Paź 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
tez mysle ze zle dobrana cewka,,,,bo co innego
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:20, 05 Paź 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
a z ta instalacja gazowa sprawdziles??
czesto pod cewke podpinaja zczytywanie obrotow do gazu...
nie ma zadnego przewodu podpietego pod instalacje idaca do cewki??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:47, 05 Paź 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Słuchaj... a może te cewki Ci nie padają? Może klęka co innego? Czy wymieniasz cewkę bo tamta się spala i pęka?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:09, 05 Paź 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Cewka zapłonowa przepala się wówczas kiedy silnik nie pracuje a na cewce jest napięcie.Często dochodzi do przepalenia cewki zapłonowej kiedy zostawia się samochód ze zgaszonym silnikiem i włączonym zapłonem.Jeśli tego nie robisz to sprawdż czy nie namieszał czegoś gazownik.Sprawdż czy na wyłączonym zapłonie jest napięcie na cewce.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:03, 06 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin