Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ciężko pali w ciepłe dni

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ciężko pali w ciepłe dni
Autor Wiadomość
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Ciężko pali w ciepłe dni
Na początku chciałem wszystkich przywitać.
Posiadam samochód marki Alfa Romeo 145 1.4 Twin Spark benzyna.
Problem jest następujący: gdy uruchamiam samochód pierwszy raz w ciepły dzień powiedzmy o godzinie 16 muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił najlepiej jak wcisne pedał gazu wtedy krócej sie nakręci. To zjawisko występuje tylko jeden raz bo potem normalnie odpala nawet jak wystygnie. Dodam że przy temp. -20 zapala bez problemu kontrolka awarii sie nie świeci. Wymieniłem czujnik temp. silnika ale to nie pomogło jedynie obroty sie ustabilizowały. Macie może jakieś pomysły był bym wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:01, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
przed paleniem spróbuj pod pompować paliwo tj. włączyć kilka razy zapłon i wyłączyć czy samochód ma gaz??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:09, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
samochód nie posiada gazu wydaje mi sie że mieszanke ma za bogatą i dlatego lepiej jest ja gazu dodaje. Pompa raczej jest dobra bo stał samochód nie odpalany tydzień i od strzała zapalał


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:15, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a z którego roku to masz na kompie byłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:23, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
rok to 1998 na kompie jeszcze nie byłem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:33, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Filtr paliwa + sprawdz ciśnienie na pompie, byc może siada powoli.... Słychać coś? Może bardziej brzeczy??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:33, 07 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
pompa ciśnienie daje dobre bo tak jak pisałem wczesniej po tygodniowym nie odpalaniu samochodu przekrece kluczyk na zapłon słychać pompe następnie sie wyłączy i odpala bez problemu. Może czujnik temp. powietrza zasysanego szwankuje ??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:04, 08 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ciężko stwierdzić, musisz podpiąć się pod kompa i sprawdzić jakie informacje podają czujniki, jaką widzą temperaturę itp.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:36, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
po niedzieli bede miał interface więc wszystko sprawdze. Dam znać o tym na forum


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:46, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
nie stwierdzisz cisnienia na pompie po tym czy sie prawidłowo włacza czy nie....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:18, 10 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
podpinałem auto pod kompa ECU scaner pokazuje temperature powietrza 25 st. a temp. rzeczywista wynosi 15. Bede zamawiał czujnik temp. powietrza i zobacze czy to coś zmieni. Ps. pokazuje mi jeszcze błąd integratora sondy lambda nie da sie go skasować


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:42, 19 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
panowie czy błąd integratora lambdy moze powodować mój problem ? po tym ciężkim odpaleniu strasznie czuć paliwo z tłumika i potrafi zakopcić


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:44, 27 Kwi 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Problem rozwiązałem winny jest elektrozawór oparów paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:39, 09 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A to jest nie raz dotankowywanie paliwa pod korek jak dystrybutor już odbije.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:59, 09 Maj 2011 Zobacz profil autora
krzysiekts3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
nie tankuje pod sam korek. Elektrozawór był ciągle otwarty a w gorące dni wzrasta ciśnienie w zbiorniku paliwa czyli układ dolotowy silnika był wypełniany oparami paliwa i do tego wtryski jeszcze podawały paliwo jak sie odpalało auto i następowało zalewanie silnika dlatego zubożałem mieszanke wciskając pedał gazu co przyspieszało uruchomienie silnika. Aha po podpięciu pod komputer skasowałem błąd integratora lambdy i już sie nie pojawia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekts3 dnia Pon 20:33, 09 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 20:30, 09 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin