Autor |
Wiadomość |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Daweoo Espero 1.8 problem z ustawieniem zaplonu |
|
Witam mam problem z ustawieniem zaplonu co usatwie na 0 to po jakims czasie i tak sie przedstawia alebo wogole nie chce chodzic na wolnych obrotach . czym to moze byc zwiazane??.moze na kole pasowym klin scielo chociaz jak by go scielo to caly czas byl by problem zapłonem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:36, 17 Lip 2010 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może pasek rozrządu wolny i ci rzuca tym ustawieniem koła możesz sprawdzić dokręcić.Sprawdź napęd aparatu zapłonowego czy nie podejrzanych luzów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:31, 18 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Aparat juz sprawdzalem z nim bedzie wsio okey . rorzzad rowniez mialem sprawdzic przyokazji odkrecenia koła pasowego.. .ogolnie dziwna sprawa jak jest zimny w miare dobrze trzyma obroty a gdy sie na grzeje zaczynaja falowac 1500 2000tys na gazie i na benzynie jes tak samo z tym ze na pb dławi sie na wolnych obrotach jest problem z uruchomieniem go teraz za kazdym razem gdy go odpalam na zimnym musze miec w samochodzie 13 i pokrecic aparatem zeby zaskoczyl 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:45, 18 Lip 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale po co kręcisz aparatem nie ma iskry?,jak nie jeździsz odłącz minusową klemę i niech postoi,zapal go na benzynie i niech chodzi do włączenia wentylatora od czasu do czasu przy gazuj go lekko,tylko nie załączaj gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:10, 18 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
własnie ze jezdze i co dziwne zalwazyłem ze nie da sie go ustawic na zero gdy go ustawiam zaczyna strzelac kichac na 7 badz 12 stopniach jako tako chodzi z rozrzadem jest wszystko ok .iskra jest tylko nie moze dobrze zalapac zalapuje i gasnie nazimnym tak jak by na 2chodzil na cieplym pali alewkreca sie szybko na obroty.. amoglbys mi wytlumaczyc cotoda jakodlacze kleme i odpale go zeby pochodzil na wlaczenia wentylatora?zgory dziekuje za pomoc;)_
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zipero dnia Nie 18:38, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 17:35, 18 Lip 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
W starszych samochodach komputer (sterownik) po odłączeniu od źródła prądu on później się zresetuje i ustawi się do paliwa.I nie raz tak jest gdy jest paliwo i gaz i tak szaleje.A w nowszych już nie zresetujesz,ale próbować zawsze można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:12, 18 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Zrobilem tak jak mi radziles ale to nic nie pomoglo.po zdjeciu pokrywy zaobserwowałem zuzycie wałka rorzzadu czy to moze byc wlasnie spowodowane nim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:34, 20 Lip 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak,ale wcześniej ci na pewno stukało niczym ci dobrze nie wytarło krzywek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:49, 20 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A czy stukało to nie wiem taki juz kupilem ,nie wiem czy jest sens kupywac sam walek czy odrazu przezucic caly motor.a jeszcze mi podpowiecie jakim manometrem moge sprawdzic cisnienie paliwa , czy da rade sprawdzic zwyklym manometrem do sprezania w cylindrze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:45, 24 Lip 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak był w miarę dobry nie brał ci oleju to zmień wałek przejrzyj zawory zmień uszczelniacze na zaworach i będziesz śmigał dalej jeżeli będziesz miał jakąś końcówkę to możesz zmierzyć ciśnienie nic nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:38, 24 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
oleju duzo nie bierze tyle co wypoci .. W urlop sie wezme za samochodzik chyba ze go sprzedam;) wlasnie probowalem zmiezyc cisnieniomierzem zdjolem gumke z niego zalozylem rurke potem na wyjscie od pompki i mi pokazało 1.5, wiec jesli dobrze pokazuje to wniosek ze pompka do wymiany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:48, 25 Lip 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
U ciebie jest wtrysk wielopunktowy to ciśnienie powinno być 3.0-3.5 bar a przy jedno punktowym 0.8-1.2 bar,to pompka jest słaba jeśli dobrze zmierzyłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:48, 25 Lip 2010 |
|
 |
Zipero
Starszy młotkowy

Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
no własnie jesli dobrze zmierzylem.ale tak jak wczesniej pisalem mierzyłem cisnieniomierzem wiec nie mam pewnosci czy dobrze mi wykazało ,choc po sluchu idzie stwierdzic ze jest słaba bo dosc dlugo bije,a na pb sie dławi chyba ze sie nagrzeje to w miare jakos idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:16, 27 Lip 2010 |
|
 |
|