Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Daweoo Espero 1.8 problem z ustawieniem zaplonu

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Daweoo Espero 1.8 problem z ustawieniem zaplonu
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Daweoo Espero 1.8 problem z ustawieniem zaplonu
Witam mam problem z ustawieniem zaplonu co usatwie na 0 to po jakims czasie i tak sie przedstawia alebo wogole nie chce chodzic na wolnych obrotach . czym to moze byc zwiazane??.moze na kole pasowym klin scielo chociaz jak by go scielo to caly czas byl by problem zapłonem .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:36, 17 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może pasek rozrządu wolny i ci rzuca tym ustawieniem koła możesz sprawdzić dokręcić.Sprawdź napęd aparatu zapłonowego czy nie podejrzanych luzów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 8:31, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Aparat juz sprawdzalem z nim bedzie wsio okey . rorzzad rowniez mialem sprawdzic przyokazji odkrecenia koła pasowego.. .ogolnie dziwna sprawa jak jest zimny w miare dobrze trzyma obroty a gdy sie na grzeje zaczynaja falowac 1500 2000tys na gazie i na benzynie jes tak samo z tym ze na pb dławi sie na wolnych obrotach jest problem z uruchomieniem go Smile teraz za kazdym razem gdy go odpalam na zimnym musze miec w samochodzie 13 i pokrecic aparatem zeby zaskoczyl Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:45, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale po co kręcisz aparatem nie ma iskry?,jak nie jeździsz odłącz minusową klemę i niech postoi,zapal go na benzynie i niech chodzi do włączenia wentylatora od czasu do czasu przy gazuj go lekko,tylko nie załączaj gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:10, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
własnie ze jezdze i co dziwne zalwazyłem ze nie da sie go ustawic na zero gdy go ustawiam zaczyna strzelac kichac na 7 badz 12 stopniach jako tako chodzi z rozrzadem jest wszystko ok .iskra jest tylko nie moze dobrze zalapac zalapuje i gasnie nazimnym tak jak by na 2chodzil na cieplym pali alewkreca sie szybko na obroty.. amoglbys mi wytlumaczyc cotoda jakodlacze kleme i odpale go zeby pochodzil na wlaczenia wentylatora?zgory dziekuje za pomoc;)_


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zipero dnia Nie 18:38, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 17:35, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
W starszych samochodach komputer (sterownik) po odłączeniu od źródła prądu on później się zresetuje i ustawi się do paliwa.I nie raz tak jest gdy jest paliwo i gaz i tak szaleje.A w nowszych już nie zresetujesz,ale próbować zawsze można.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:12, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zrobilem tak jak mi radziles ale to nic nie pomoglo.po zdjeciu pokrywy zaobserwowałem zuzycie wałka rorzzadu czy to moze byc wlasnie spowodowane nim?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:34, 20 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak,ale wcześniej ci na pewno stukało niczym ci dobrze nie wytarło krzywek.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:49, 20 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A czy stukało to nie wiem taki juz kupilem ,nie wiem czy jest sens kupywac sam walek czy odrazu przezucic caly motor.a jeszcze mi podpowiecie jakim manometrem moge sprawdzic cisnienie paliwa , czy da rade sprawdzic zwyklym manometrem do sprezania w cylindrze??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:45, 24 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak był w miarę dobry nie brał ci oleju to zmień wałek przejrzyj zawory zmień uszczelniacze na zaworach i będziesz śmigał dalej jeżeli będziesz miał jakąś końcówkę to możesz zmierzyć ciśnienie nic nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:38, 24 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
oleju duzo nie bierze tyle co wypoci .. W urlop sie wezme za samochodzik chyba ze go sprzedam;) wlasnie probowalem zmiezyc cisnieniomierzem zdjolem gumke z niego zalozylem rurke potem na wyjscie od pompki i mi pokazało 1.5, wiec jesli dobrze pokazuje to wniosek ze pompka do wymiany...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:48, 25 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
U ciebie jest wtrysk wielopunktowy to ciśnienie powinno być 3.0-3.5 bar a przy jedno punktowym 0.8-1.2 bar,to pompka jest słaba jeśli dobrze zmierzyłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:48, 25 Lip 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
no własnie jesli dobrze zmierzylem.ale tak jak wczesniej pisalem mierzyłem cisnieniomierzem wiec nie mam pewnosci czy dobrze mi wykazało ,choc po sluchu idzie stwierdzic ze jest słaba bo dosc dlugo bije,a na pb sie dławi chyba ze sie nagrzeje to w miare jakos idzie


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:16, 27 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin