Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
fiat punto zalewa

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
fiat punto zalewa
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post fiat punto zalewa
Auto jeździ bardzo krótkie trasy problem polega na tym, ze po około 2 tygodniach zalewa świece z 1i3 gara.
jak auto jeździ normalne trasy to jest ok gdy tylko robi dziennie 3km przez około 2 tygodnie zalewa

iskra jest
ciśnienie jest
wystarczy wygrzać świece i auto jakiś czas pracuje normalnie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:30, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej by było wymienić świece i przewody zapłonowe tylko na coś w miarę markowego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:18, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawsze powinna być założona nie byle jaka świeca tylko i wyłącznie wartość cieplna świecy do danego silnika,a nie że ona jest Bosch czy inna może być i Made in Poland bo są bardzo dobre.A teraz właśnie przychodzi ten okres wilgoci i chłodu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:30, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Auto jak jeździ na krótkich trasach to się dzieją takie rzeczy jak ja miałem go to było ok, bo auto jeździło więcej.
Zauważyłem jeszcze coś takiego że przy zdejmowaniu mu gazu zawsze na 2tyś obr strzeli w tłumik a gdy ostro dam i ostro zdejmę to niema tego strzału?
Auto jest bez gazu i koleś jeździ dziennie 2km.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:28, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
karol83 napisał:
Auto jak jeździ na krótkich trasach to się dzieją takie rzeczy jak ja miałem go to było ok, bo auto jeździło więcej.
Zauważyłem jeszcze coś takiego że przy zdejmowaniu mu gazu zawsze na 2tyś obr strzeli w tłumik a gdy ostro dam i ostro zdejmę to niema tego strzału?
Auto jest bez gazu i koleś jeździ dziennie 2km.

Dobrze że to jest tylko twoja teoria z tym zalewaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:18, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam. Napisał byś jaki silnik co i jak?? Ja zaczął bym od sprawdzenia wtrysku lub wtryskiwaczy. Skoro zalewa tam szukaj przyczyny oczywiście pod warunkiem że świece kable oraz cewki ok. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:42, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Panowie a czy tam przypadkiem nie ma 2 cewek? jedna na 1 i 3 cylinder a druga na 2 i 4?? Ja widze tutaj rozwiazanie problemu. Jesli chlodno wilgotno, byc moze cewka ma nawet drobne pekniecie i juz nie ma iskry takiej jak powinna być...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:34, 09 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:57, 10 Paź 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
ciśnienie jest na wszystkich równe 11. filtr pow ok, oleju nie bierze sa dwie cewki jest to 1.2 na wielopunktowe


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:37, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
faktycznie sprawdziłem Roman ma racje z tymi cewkami.. Wiec zostaja kable i świece...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:04, 11 Paź 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny.


A według info-tech kolejność zapłonu jest 1-3, 4-2


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:12, 13 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
karol83 napisał:
Roman59 napisał:
Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny.


A według info-tech kolejność zapłonu jest 1-3, 4-2


Ale ja ci nie podawałem kolejności tylko jak idą kable z cewek na świece a jest iskra w danej chwili i na pierwszym i na czwartym i tak jest i na drugim i jednocześnie na trzecim,tak było i w Fiacie 126P była jedna cewka i wychodziło z niej dwa przewody na świecę.A kolejność jest 1-3-4-2 a pierwszy jest od rozrządu bo we Francuskich pierwszy jest od strony sprzęgła,skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:10, 13 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin