Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
FORD MONDEO MK III 2.0 TDDI '01R ALTERNSTOR

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
FORD MONDEO MK III 2.0 TDDI '01R ALTERNSTOR
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post FORD MONDEO MK III 2.0 TDDI '01R ALTERNSTOR
Witam.
Mam dość duży problem z w/w autem. Auto jest moje i od dluzszego czasu walczę z alternatorem ( ladowaniem ). Co jakiś czas zapaliła się kontrolna lądowania po jakimś czasie auto nie podpalił. Wymieniony regulatora tulejki. Auto jeździło miesiąc po tym czasie alternotor zwariował. W czasie jazdy zegary zgasły a po chwili auto zgasło. Po chwili poczułem smród spalonych przewodow. Odliczyłem akumulator i na drugi dzień walczyłem drugi alternotor jeździłem pół dnia i zapaliła się kontrolna lądowania po jakimś czasie zgasła a pod koniec dnia auto już nie podpalił. Doradżycie koledzy w czym tkwi problem?
Z góry dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:28, 31 Lip 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie sprawdź instalację.Alternator jest sterowany przez sterownik silnika.O ile masz taką możliwość to podepnij pod komputer może są zapisane błędy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:32, 01 Sie 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
bledy:
p 1631
p 1246
p 3112
c 0600


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:27, 01 Sie 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
P 1246 alternator, połączenia
p 1631 przekaźnik kontroli silnika
Pozostałe 2 nie udało mi się odszukać co oznaczają.Z błędów wynika że trzeba ze schematem dokładnie sprawdzić instalację. Czy udało Ci się zlokalizować miejsce palących się przewodów?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:20, 02 Sie 2014 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
mozesz miec problem kolego z zegarami.
dobrze bylo by podmienic zegary i zobaczyc co bedzie sie dzialo


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:44, 03 Sie 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wiazke od alternatora do sterownika sprawdzilem i jest dobrze. jak sie kopcilo pierwszym razem to z alternatora ale czuc tez zapach spalenizny z puszki bezpiecznikow przy akumulatorze ale nie widac nic przypalonego. odpalilem teraz auto kontrolka ladowania sie nie pali a ladowanie jest 11.80 po odpieciu kostki z alternatora kontrolka ladowania sie zapala a ladowanie na akumulatorze sie nie zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:20, 04 Sie 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam dwa przewody z alternatora idą do modułu sterującego silnika.Jak się dymiło czy śmierdziało ze skrzynki bezpieczników to trzeba sprawdzić głębiej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:02, 04 Sie 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Postaraj się o autodatę. Tam jest dokładna rozpiska.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:03, 04 Sie 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Problem rozwiazany, przynajmniej narazie jest dobrze.
Rozgrzebalem cala wiazke i jest wszystko ok. mialem juz podmieniac sterownik ale mialem jeszcze jeden alternator i go podmienilem ladowanie na 4 juz alternatorze jest ksiazkowe 14.20, 14.30. musialem miec pecha ze trafialem na uszkodzone alternatory. pierwszy alternator rozwalil mi sie od odpalania aut z przewodow. cos go sieklo i przeladowywal akumulator az sie gotowal.
Dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:04, 06 Sie 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin