Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ford transit 2,5 td.di 96r

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ford transit 2,5 td.di 96r
Autor Wiadomość
Gość







Post ford transit 2,5 td.di 96r
witam .

mam problem z transitem który wkreca sie tylko do 2500 - 3000 obrotów, po podpieciu do kompa wyskoczyły mi trzy błedy

czujnik teperatury -
opornik kalibracyjny - poza zakresem
EGR -pomiar krzyzowy zastrzeżony

oczywiscie skasowałem błedy lecz po zapaleniu odrazu lapie na nowo te same błedy

czujnik teperatury zamówiłem - wymienie
ERG - wiem co to lecz niewiem co oznacza pomiar krzyżowy
a jesli chodzi o ( opornik kalibracyjny ) to juz jestem zielony

może ktoś pomoże ?

z góry dzieki



ps. sorki ze pierwszy post odrazu problem lecz tak sie złożyło
Nie 21:05, 30 Wrz 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
ja bym stawial na egr ale to tylko domysly sproboj mi przeslac kody tych bledow co wyskoczyly to sprawdzimy co tam wiecej o tym pisza.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:19, 04 Paź 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
niestety nie mam kodów - używam ST 6000 a ono wyswietla komunikaty bez kodów
Nie 7:52, 07 Paź 2007
mister11
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie

Post
Opornik kalibracyjny -chodzi tu o nastawnik dawki paliwa, ale usterka nie musi go dotyczyć, tylko jest poza zakresem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:21, 04 Lis 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam ponownie - poprzednio wymieniłem pompe i wszystko było oki lecz znów powrócił problem ,dzieje sie podobnie jak ostatnio . Chciałbym podmienić pompę lucasa na boscha - skonczyły by sie klopoty z elektroniką w zwiazku z tym mam pytanie :

co bede potrzebował poza samą pompą ?
oraz jak zasilić boscha w paliwo ? - brak pompki mechanicznej
Pon 23:03, 14 Sty 2008
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
coś to tłumaczenie jest do kitu jak masz st 6000 to powinno byc kody podane bo opis czasami daje wiele do życzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:07, 15 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
st niegeneruje kodów tylko opisuje problem - niestety skonczyło sie na wymianie pompy i wszystko smiga , dzieki za odpowiedzi temat do zamkniecia
Wto 23:04, 04 Mar 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin