Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
golf 3 tdi szarpie i przerywa

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
golf 3 tdi szarpie i przerywa
Autor Wiadomość
Gość







Post golf 3 tdi szarpie i przerywa
Witam.Mam problem z golfem3,tdi.Szarpie jak się jedzie bez gazu na 2 biegu.Szarpie także przy 1200-1300 obr.Nie zawsze szarpie,przeważnie na zimnym silniku. Druga usterka . jak sie przyspiesza to auto przy różnych obrotach silnika jakby na pół sekundy gasło-traciło zasilanie na pompie.proszę o jakieś sugestie
Wto 23:13, 21 Kwi 2009
Gość







Post
Nastawnik dawki pliwa albo do wymiany, albo do regeneracji.
Śro 5:32, 22 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.Problemów moze byc kilka.Jezeli sadzisz ze jakos pompa nie ciągnie to sprawdz jakie ma napięcie.Przeczyść styki itp.Pozatym to może byc też turbo.Rownie dobrze przepływomierz,lub przewody paliwowe.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:06, 22 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Kolego prede wszystkim podepnij pod komputer trzeba odczytać błędy i zobaczyć logi dynamiczne.
Śro 8:55, 22 Kwi 2009
Gość







Post
komputer nie stwierdza żadnych błędów.turbina ładuje jak laleczka i przepływka też-sprawdzone w czsie jazdy.przewody sprawdzone,kostki od pompy też.nie mam przekonania co do nastawnika,ale przeczyszcze .od nastawnika może poszarpywać,ale na dużych obr.są mocne szarpnięcia alerzadko.może fabryczny alarm odcina? Ma ktoś może schemat jak ominąć alarm .
Czw 7:38, 23 Kwi 2009
Gość







Post
W tym wypadku na 100% nastawnik i 500zł. nie twoje.
Czw 10:45, 23 Kwi 2009
Gość







Post
Moje ,moje.Sam czyszcze nastawniki ,ale u nas się bierze 250zł a nie 500.
Pią 7:15, 24 Kwi 2009
Gość







Post
A wtrysk sterujący sprawdzałeś?

Wkręć go na około 2500 3000 i "stuknij" we wtrysk strujący np. kombinerkami jeśli silnik zmieni zająknie się to znaczy że wtrysk do wymiany.

Wiem że metoda wydaje się kowalska ale u mnie pomaga w diagnozie.

Nie zawsze wywali błąd a wtrysk siedzi.
Czw 12:23, 11 Cze 2009
Gość







Post
dzięki wszystkim,czyszczenie nastawnika uleczyło wszystkie usterki.
Sob 13:31, 11 Lip 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin