Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pompka Megane

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pompka Megane
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Pompka Megane
Witam,
dziś przyjechał do mnie klient żebym mu wymienił w megance 2000 rok filtr paliwa, Dlaczego tylko paliwa? - Zapytałem. Bo czasem mi się silnik muli podczas jazdy - Odpowiedział

Wymiana zajęła mi z 3 minuty z czego 2 poświęciłem na podniesienie i opuszczenie auta.
Facet chce odjechać, przekręca kluczyk, słychać pompkę, zapala... nie odpalił
przekręca 2 raz i nie słychać już pompki....

Przejrzałem bezpieczniki, instalacje... i Dupa! pompka popełniła samobója (tylko dlaczego u mnie na warsztacie?!)

Teraz pytanie moje bo nie znam się w tym temacie za bardzo: Po przekręceniu zapłonu pompka dostaje napięcie 12v przez krótki czas, po czym napięcie szybko spada i zanika (całość trwa 2 sec.) tak ma być czy nie?

Teraz drugie pytanie: w smoku jest zamontowana pompka, idą do niej 2 przewody (niebieski i czarny) ale po wejściu we wtyczkę pompki od czarnego idzie cieńszy kabelek do takiego jak by zaworka... Co to jest, i do czego służy? Może to jest spierdzielone? Generalnie pompka nie jest tania, 290 nowych Polskich złotych...


Się naprodukowałem...

Wyczekuję odpowiedzi Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:17, 22 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
I tak ma być załącza się i wyłącza a załącza się w chwili kręcenia rozrusznikiem,a padła bo była już słaba,trzeba było z buta w zbiornik może by ruszyła nie raz tak się wieszają ale to już jest jej koniec.Przewody dwa do pompki i jeszcze idą do czujnika poziomu paliwa.Kup zamiennik są tańsze.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:08, 22 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Znam ten ból, teraz klient twierdz ze to twoja wina i ty musisz ponieść koszty naprawy... Pokaż mu to forum udowodnimy mu ze wina leży po stronie auta;)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:52, 23 Wrz 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie no spoko, klient nie ma żalu, pompka bosha działa, auto śmiga, podobno nadal ma spadki mocy... w poniedziałek przyjedzie na dalsze szukanie przyczyny.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:24, 24 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin