Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem polo 1.2 12v 2002r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem polo 1.2 12v 2002r
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post problem polo 1.2 12v 2002r
Auto nie przeszło przegladu i przyjechało. Własciciel chce je doprowadzic do ładu.
Zawias zrobiony, wycieki opanowane ale: zacznijmy od wspomagania-
problem bo swieci poducha, kontrolka wspomagania, nie działa klakson i tylna wycieraczka.
bezpieczniki ok, auto bez dzwona, ale po wymiaie maglownicy - i od tego czasu problem z kontrolka. wspomaganie jest ale słabe. olej jest. wycieków brak. komp pokazuje 01290. Pytanie czy wymieniac czujnik kata skretu czy spróbowac to skalibrowac vagiem? czy cos jeszcze mogło pasc?
Kolejna sprawa - klakson- na krótko działa - ściagnałem wiec poduche wszystko całe. jak podam mase z zewnątrz na 2gi pin od lewej w kostce to działa. tyle ze w tym miejscu nie wchodzi do kostki zaden kabel. Macie moze jakis schemat? bo tu mam tylko 2 kable do poduchy(czarny i niebieski) brązowy i czary w którym teoretycznie powinna byc masa, ale jak mowie kable we wtyczce jak dla mnie maja inne miejsca. stawiam piwko za schemat albo zdjecie. nr błędu z poduszki podam jutro i zobacze czy wycieraczka chodzi na krótko.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 2:04, 27 Sie 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Do klaksonu : weź masę ze śruby bo ona kręci się razem z kierownicą .
Spróbuj skalibrować jak nic nie pomoże to kup nowy .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 4:46, 27 Sie 2012 Zobacz profil autora
warsztat24
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Doktor może to coś pomoże: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:34, 27 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
wycieraczka gra, z poduchą i klaksonem, najpewniej taśma pod kierownica jest uszkodzona. Zostaje mi problem wspomagania - komp pokazuje zwarcie w mechanizmie elektromagnetycznym kod 1290 i wskazuje mi to na padnieta pompe;/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 3:28, 28 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz i trudna decyzja do podjęcia;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wejdź na kody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 8:24, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Wto 8:22, 28 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wiesz co? W Mercu miałem taki przypadek, okazało się że czujnik skrętu jest pod taśmą przy kierownicy ale okazało się to dopiero po wymontowaniu tego przy maglownicy.
Może dobierz się tam i zobacz czy nie ma jakiegoś myku


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:50, 28 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawienie;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Wto 21:24, 28 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
to sie przyda, dzieki serdeczne. Sprawdzałem dziś dokładnie vagiem tą pompe. Przy ruszaniu kierowinicą natężenie produ rośnie, ale obroty stroją ewentualnie spadają (normalnie 1300, przy ruszaniu 1290-1306) a z tego co wyczytałem powinny rosnac. I faktycznie jak powoli ruszasz kierownica to wspomaganie jest, a jak szybko to idzie cieżko. Jutro zobacze kable idace do pompy i zapadnie decyja. A taśma bedzie w piatek, bo klient chce nówke. W serwsie chca 160zł wiec nieźle, a używki w poblizu ok 100, allegro 80-120. wiec faktycznie nie ma tragedii. A tak na marginesie Wy też macie taki zapierdol u siebie w warsztatach ostatnio? ja dopiero teraz wróciłem, a kolejka spora...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Wto 22:57, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:54, 28 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
taśma założona, klakson jest, poducha ogarnieta. tylko to wspomaganie. szlag mnie trafi. założyłem pompe nówke pod numer ściaganą z intercarsu i dupa zbita. Wchodze w parametry i nawet nie pracowała. Zupełna lipa.odwiozłem im to ale dalej niewiem co z tym zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:30, 31 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A powiedz czy jak wejdziesz w parametry to widzisz kąt skrętu jak pokręcisz kierownicą? Bo może nie czyta Ci kąta i nie daje tego gównianego wspomagania...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:27, 31 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no dziś rano tzn wczoraj juz max wkurzony wyjałem czujnik kata skretu. Odpaliłem etke i znalazłem po numerze, ze czujnik który był tam załozony pochodzi z Audi A2 i VW polo w wersji angielskiej - dlatego ie było błedu z czujnika a wspomaganie nie działało. Nie pokazywał kąta skretu a wywalał tylko 1290. Za jaja powiesic tego co tam to włożył. Przynajmniej by sie przyznał byłoby prosciej. PO założeniu oryginału nowego pod numer nadwozia, za 400zł wspomaganie ożyło i śmiga jak nówka. Tylko teraz co zrobic bo roboty w cholere z tym a rachunek marny bo ile mozna wziac za wymiane czujnika;/


Post został pochwalony 0 razy
Sob 2:29, 01 Wrz 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
"Za usunięcie usterki elektrycznej" bo tak się to nazywa bierzesz Panie od 200zł bo sam czujnik 400 kosztował.

Czyli miałem rację z tym czujnikiem Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:20, 01 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak dużo roboty to przeliczam na godziny (do 12h szukania usterki biore 20zł/h każda nastepna o kilka złoty mniej). Bo jeżeli namierzanie usterki trwało 10h a wymiana 5min to nie wezme przecież 30zł Panie... Oczywiście podłączenie w cenie bo za to oplaty nie pobieram jedynie jak ktoś przyjedzie pod samo podpięcie. Wołaj co najmniej 200 jak student pisze choć przyciąlbym więcwej na innych rzeczach, które zrobiłeś i byłbym zadowolony.

pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:52, 01 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin