Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Program diagnostyczny

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Program diagnostyczny
Autor Wiadomość
Zero
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post Program diagnostyczny
Witam. Jestem nowy na forum więc jeżeli zły dział to sorry i proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Jestem, że tak powiem początkującym mechanikiem o ile mogę to tak nazwać i mam pare pytań co do programu diagnostycznego Renault CAN-CLip v.108. Samochód który chcę podłączyć to Renault Laguna 1999r 1.6 16V 110KM. Cel podłączenia to nowy etap w moim rozwoju mechanicznym i nauka. Interesuje mnie co mogę dzięki temu programowi zrobić w samochodzie? Zmiana dawkowania paliwa, szukanie błędów itd. Mam też taki problem w Reni, że gdy przepinałem akumulator to dziwnym trafem prędkościomierz poleciał do końca i wrócił. Teraz jak odpalam to mam prędkość na starcie 30 km/h. Mógłbym to zmienić za pomocą tego programu czy trzeba rozbierać zdejmować panel i ręcznie przestawić?
Dzięki wielkie za każdą podpowiedź Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zero dnia Sob 21:31, 19 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 21:29, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
W jaki to sposób przepinałeś że wskazówka ci poszła do końca?na początek to bardzo wysoko mierzysz jak chcesz dawkowania zmieniać,to będziesz się trudnił tuningiem?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:53, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
Zero
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Przepinałem normalnie. Odpaliłem po przepięciu i wskazówka zrobiła tak jak napisałem. Jak się postuka w szybkę to opadnie do 0, ale jak się doda gazu to wraca na 30. Powiem tak, z tym dawkowaniem to był taki przykład, ale nie będę tu oszukiwał, że mam na celu modyfikacje silników na większe moce i chciałbym się też tym kiedyś zajmować.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:17, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To bardzo dobrze że masz marzenia oby się spełniły tylko nauka i finansowanie w sprzęt bo na pirackim nic nie zrobisz a to bardzo drogi wydatek i jeszcze trzeba płacić abonament żeby był aktualizowany.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:46, 20 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
dawkowanie paliwa? po co? chcesz to zmieniac w tym aucie? no ale nieważne... moim zdaniem zaczynasz od nie własciwej strony... komputery, interfejsy, itd raczej powinny byc na końcu a nie na poczatku.. tym bardziej ze zaczynasz sie bawic nie oszukujmy sie starym juz samochodem... Ale niechce Cie podłamywać... Co do licznika to sprawdz czy masz wszedzie dobre masy... szególnie na liczniku... Przez program tego licznika nie naprawisz... a tak apropo dziwne to co Ci sie stało... albo sobie odpiołes mase gdzies przypadkiem, moze podłaczyłes odwrotnie ten akumulator hehe Smile Taki zarcik...pozadrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 3:10, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Zero
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Doktor, masz racje, że zaczynam od starego auta, ale wiesz, na razie tylko pytam, zbieram informacje. Moim priorytetem jest mechanika, a nie elektronika, ale chciałbym w przyszłości zajmować się tym i tym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:30, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
W dzisiejszych czasach nie mozesz byc mechanikiem,nie znajac elektroniki. Chyba ze interesuje Cie zmiana klockow i wymiany olejow... Chociaz juz z tym czasami bez komutera sobie nie poradzisz Smile
P.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:26, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Zero
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Tarantula napisał:
W dzisiejszych czasach nie mozesz byc mechanikiem,nie znajac elektroniki. Chyba ze interesuje Cie zmiana klockow i wymiany olejow... Chociaz juz z tym czasami bez komutera sobie nie poradzisz Smile
P.


Masz racje Happy teraz nie da się obejść bez elektromechaniki. Tylko, że w tym co napisałem miałem na myśli takie rzeczy jak strojenie silników, remapy i wiele innych :-D


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:06, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin