Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
seat toledo 1999,1.9 tdi obroty

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
seat toledo 1999,1.9 tdi obroty
Autor Wiadomość
Gość







Post seat toledo 1999,1.9 tdi obroty
Problem jest taki,że sam się wkręca na obroty chyba maksymalne,nie wiem bo go gasze.Co moze być przyczyną.Padła turbina ,cały dolot był w oleju,wylot także.Auto nie miało interkulera ,czujnik ciśnienia wisiał na kablu co było przyczyną zapsucia turbiny.Turbina wymieniona ,interkuler zamontowany,błędów brak.Niewiadomo jak długo katalizator pochodzi.Auto przed naprawą jak i po naprawie kilka razy sie zaczeło samo wkręcac w obroty.Czy ktoś miał podobny przypadek?
Śro 7:23, 26 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
a jak wyglądały spaliny gdy wkręcał się w obroty?Miałem coś takiego w mondeo tylko że tam padł zaworek na pompie i waliło paliwo do turbiny przewodem podciśnieniowym.Dostawał wtedy dwa razy więcej paliwa a z wydechu kopciło jak z parowozu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:21, 27 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jest juz ok ,prawdopodobnie olej który był w układzie powietrza w jakiś spoób to powodował.Po wyczyszczeniu dolotu i wypaleniu układu wydechowego usterka się nie powtórzyła.
Sob 18:46, 29 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
miejmy nadzieję,że będzie już ok.pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:02, 30 Wrz 2007 Zobacz profil autora
mister11
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie

Post
rozleciała się turbina i zasysało olej silnikowy, dlatego się wkręcał, jeżeli masz dobrą turbinę, to będzie ok, miałeś szczęście, bo przeważnie rozwala silnik, od nadmiernych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:24, 04 Lis 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
jest ok do dzisiaj
Śro 0:42, 12 Gru 2007
buzun_123
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Całkowicie się zgadzam z kolegą Mister 11 ostatnio trafił do mnie człowiek ze skodą własnie po wymianie turbiny w której pękła ośka, poprzedni warsztat ograniczył sie tylko do założenia nowej i wypuscił klienta nie czyszcząc układu dolotowego. Własciciel długo się nienacieszył naprawą trwało to do pierwszego mocniejszego dodania gazu olej zebrany w intercolerze poszedł do cylindrów, silnik wtedy wszedł na maksymalne obroty przy czym popękały tłoki i pokrzywiły sie korbowody na 1,2 cylindrze. Po rozebraniu dolotu z colera wylałem jeszcze ze 200 ml oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:26, 10 Lis 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin