Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie w Passacie 1.9tdi 131km

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joer.ryba
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tomaszów lub
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:21, 16 Lis 2010    Temat postu: Szarpanie w Passacie 1.9tdi 131km

Witam! posiadam Passata b5 1.9tdi 2001r. problem leży w tym że auto w pewnym momencie (około2500 obr.)zaczęło szarpać po czym zapala się kontrolka ABS ESP.sprawdziłem u kolegi VAG-iem był błąd 18265.znalazłem gdzieś na forach że trzeba sprawdzić kostki przy pompo-wtryskach.zdjąłem pokrywę poruszałem dociskałem,problem znikną na jakiś czas. dzisiaj po przejechaniu około 10 km ten sam problem tylko przy około 1500obr.Rozebrałem jeszcze raz,tym razem powyjmowałem kostki,wyczyściłem,przejechałem około 70km. na różnych obrotach auto śmiga bez zarzutu.Tylko teraz pytanie jak długo,może ktoś miał podobne problemy?jak je rozwiązał?bo ktoś sugerował padnięty pompo-wtrysk.Gdyby ktoś mógł opisać jakie są objawy jak pada pompo-wtrysk.Z góry dziękuję za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez joer.ryba dnia Wto 21:21, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:06, 16 Lis 2010    Temat postu:

18265 P1857-Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika
Komunikacja o błędzie sygnału obciążenia ze sterownika silnika.
A pompowtrysk jak by siadał to by ci mógł przydymiać,nie równo chodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektrom-23
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:38, 16 Lis 2010    Temat postu:

poza tym kontrolka ABS-ESP jest związana z systemem sterującym układem jezdnym a nie z silnikiem.
z tego co napisałeś wygląda , że któraś kostka była luźna i przy odpowiednich obrotach wpadała w wibracje więc jeżeli teraz dobrze je podpiąłeś to problem nie wróci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektrom-23 dnia Wto 22:42, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:03, 17 Lis 2010    Temat postu:

elektrom-23 napisał:
poza tym kontrolka ABS-ESP jest związana z systemem sterującym układem jezdnym a nie z silnikiem.
z tego co napisałeś wygląda , że któraś kostka była luźna i przy odpowiednich obrotach wpadała w wibracje więc jeżeli teraz dobrze je podpiąłeś to problem nie wróci.


Dlatego się zaświeciła od ESP
Electronic Stability Program
System aktywnej kontroli dynamiki jazdy
Elektroniczny system sterujący pracą układu hamulcowego, zabezpieczający przed wpadnięciem w boczny poślizg lub zarzuceniem tyłu albo przodu samochodu. W odróżnieniu od ABS i ASR, kontrolujących poślizgi we wzdłużnej osi pojazdu, system ESP działa również przy bocznych poślizgach samochodu. W samochodzie zamontowane są m.in. czujniki skrętu kierownicy, przyspieszenia poprzecznego, przyspieszenia kątowego i ciśnienia w układzie hamulcowym. W zależności od kierunku poślizgu hamowane są odpowiednie kota, aby pojazd wrócił na poprzedni tor ruchu. Dodatkowo kontrolowany jest moment obrotowy silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joer.ryba
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tomaszów lub
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:44, 17 Lis 2010    Temat postu:

Bardzo dziękuje! mam nadzieje że to te kostki,na razie jest ok.A co do przydymiania,nie dymił.Więc pompo-wtryski chyba ok.z tego co kolega pisze.niedługo wybieram sie w dłuższą trasę to się okaże.Jeszcze raz dzięki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin