Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VIVARO 1.9 DI

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VIVARO 1.9 DI
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post VIVARO 1.9 DI
czołem majstry
czy ktoś orjentuje sie jakie ma dawac parametry przepływomierz pow.w tym wozie
problem polega na tym ze czasem zaczyna kopcic i gaśnie
BŁAD /recyrkulizator spalin ,wysoki sygnał/
jednak nap wejściowe jest ok 12 v
wyjściowe 0-5 v zmienne i spada w miare wzrastania obrotów czyli ok
sam silnik recyrkulizatora pracuje a mechanizm w kolektorze s. niejest zapieczony wiec to wykluczyłem
sprawdziłem ciśnienie doładow i wyszło że turbo przeładowywuje ponad 220 kps gdzie powinno dochodzić max 180 kps i powinno odcinać /tak zazwyczaj jest w każdym dizlu z tego co zauważyłem ,wiec sprawdziłem zawór sterujacy gruchą turb. i diagnoza była trafna ,napięcie dochodzi jednak niema sterowania podcisnieniem /turbo cały czas cisło/
wymiana zaworu poskutkowała
niepokoi mnie tylko ze masa powietrza na biegu jałowym jest tak niska i skacze czyli 12,00-16,00 mg/cm3 na biegu jałowym ,gdzie karzdy dizel ma /z tego co zauwazyłem/ 30,00 mg/cm3 średnio na b.jałowym
przepływka jest droga dobrej firmy do tego wozu dlatego wole sie upewnić zanim ja wymienie
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:08, 02 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj przemyć tą przepływkę.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:27, 02 Mar 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
właśnie przemyłem i nic sprawdziłem ,f pow. i jest ok
masa p.moim zdaniem jest zbyt niska i nierównomierna, to może miec wpływ na prace recyrkulizatora zwłaszcza że usterka rec. była sporadyczna a już po wymianie e.zaw. sterującego ciśnieniem doład. przestała sie pojawiać a turbina przestała przeładowywać
jednak wydaje mi sie ze powinien być mocniejszy
pogadam z bosem i zaryzykujemy ........zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:07, 03 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin