Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Punto I 1.2 8v LPG

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Punto I 1.2 8v LPG
Autor Wiadomość
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post Punto I 1.2 8v LPG
Witam otóż mam problem. Polega on na tym ze autko po pewnym tankowaniu na gazie zaczęło "szarpać" jak by za mało paliwa dostawał, postanowiłem przetestować go na benzynie... Wtedy na benzynie tracił moc na chwilkę a potem z powrotem było Ok. Gazownik kazał wymienić mi kable i świece tak też zrobiłem na benzynie wszystko git, jest moc i w ogóle lecz nadal na lpg po dodaniu większej ilości gazu lub podczas jazdy dochodzi do wystrzału filtru powietrza no i go rozrywa a auto dalej jedzie...

Prosiłbym o pomoc, ponieważ gazownik jest wolny dopiero za tydzien a auto mi jest potrzebne natychmiast sprawne


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:58, 30 Mar 2011 Zobacz profil autora
outlander31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tuszyn / łódzkie
Płeć: Mężczyzna

Post
kiedy zawory regulowałeś? bo to mi na to wygląda . po za tym filtr gazu , i regulacja


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:04, 30 Mar 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
przegoń go na benzynie troche bo mogły się wtryski od gazu zapiec


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:02, 31 Mar 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
Filtr od gazu wymieniony, co do gonienia na benzynie to prawie od połowy miesiąca to robie no na gazie po prostu nie da sie jechać co chwilke sa wystrzały...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:45, 31 Mar 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
byłeś u gazownika na regulacji?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:53, 31 Mar 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dokładnie, regulacja u gazownika pomoże. Prawdopodobnie dostaje za dużo gazu, masz instalacje I generacji?? jesli tak to pokręć srubką zmiejszając mu troche ilość gazu. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:22, 31 Mar 2011 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
"Polega on na tym ze autko po pewnym tankowaniu na gazie zaczęło "szarpać" Moze po prostu gaz ciulowy i tak sie dzieje, znalem taki przypadek jak twoj po zatankowaniu byly problemy i to gaz ze stacji OR..N, wyjezdzij lub wypusc gaz z butli i zatankuj na inne dobrej stacji


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:13, 01 Kwi 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
No to tak już żaden pomysł mi nie przychodzi do głowy.
Kable świece filtr od gazu 2 cewki wymienione wszytko na nowe, problem dalej jest na gazie wystrzały a na benzynie traci moc na ~2 sekundy. czasami słychać jak by nie palił na jeden gar i mozliwe ze to jest powodem tych wystrzałów lecz co zrobić aby tak nie było? gazownik ustawił gaz mówi ze wszytko ok u niego przy ustawieniu też strzeliło ze 3 razy powiedział zeby te cewki wymienić i jak przestanie strzelac aby jeszcze raz gaz ustawić a tu nadal nic. prosze o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:40, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a jaki kolektor ssący masz? plastikowy?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:53, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
aluminium albo jakiś odlew coś takiego.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:36, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
posprawdzaj szczelność dolotu i


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:28, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym zaczął od pomiaru ciśnienia w cylindrach. Miałem taki przypadek i okazało się że padła uszczelka pod głowicą. Objawy były takie same. Warto spróbować. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:47, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tam jest Map sensor prawda?? Jesli tak to sprawdz to ustrojstwo, lubi czasem tak namieszac.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:31, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
czaja1793
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz jak też wyglądają styki na sterowniku czy są czyste nie zaśniedziałe


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:28, 11 Kwi 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
heniek53 - dziś dzwoniłem do gazownika i powiedział mi cos podobnego ze jeżli już układ wysokiego napięcia jest nowy to zostaje tylko sciągnąć głowice i sprawdzić (tylko zapomnialem co) ze to tam może być przepalone... Nie orientuje sie ktos w jakiej cenie by to było?


EDIT: zapomiałem jak wymianiałem świece to wszytkie 4 były siwiutenkie, chyba takie nie powinny być dzis zajrzę do tych nowych jak one wygladaja...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PieroneK dnia Wto 13:50, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 12:40, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Podejrzewam że po zdjęciu głowicy kazał Ci sprawdzić stan zaworów. Więc sprawdz ciśnienie cylindrów i wtedy decyzja o zdjęciu głowicy. Jest to prawdopodobne w fiatach. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:18, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
dokładnie do zaworów kazał zajrzeć...

Lecz przed podjęciem tych czynnosci znalazłem jeszcze temat na necie o podobnych objawach u punta - w temacie było tak samo na benzynie tracił moc jak sie okazało pasek rozrządu przeskoczył o kilka zębów (podobno to we fiatach też sie zdarza), wiec zaczne od wymiany napinacza i paska rozrządu...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:57, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Też masz rację kolego. Zacznij od rozrządu a jak nie pomoże to sprawdz ciśnienie. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:18, 13 Kwi 2011 Zobacz profil autora
PieroneK
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolbrom
Płeć: Mężczyzna

Post
hmm rozrząd był jednak ok.
lecz znowu wróciliśmy do tych nieszczęsnych cewek ponieważ zauważyliśmy ze jak auto chwilkę postoi na potem przez chwilke znowu jest dobrze. Zdejmowaliśmy pojedynczo kable WN z cewek po kolei z kazdej cewki po zdjęciu kabla wyskakiwał dość gęsty "pajączek" czyli cewki miały przebicie (sek w tym ze mam takiego pecha ze kupiłem je zepsute) na początku nie wiedzieliśmy czy tak ma być lecz sprawdziliśmy przy sienie i vectrze i tak sie nie dzieje oddałem cewki do sklepu a koles mi powiedział ze ok 3 tyg musze czekac az przyjmią reklamacje...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:49, 14 Kwi 2011 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
qrwa zalej inny gaz jak ci pisalem kilka postow wczesniej a nie kombinujesz z jakimis glowicami, masz zatankowany chujowy gaz przerabialem ten temat w warsztacie nie raz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:22, 15 Kwi 2011 Zobacz profil autora
angela
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post lpg
witam:D mam punto2 , 2004 r, 8v. mam zepsuty silniczek krokowy, szukałem na aukcjach internetowych owego silniczka o tych samych numerach i niestety nie znalazłem , moje pytanie brzmi czy ten silniczek muszę mieć o tych samych numerach czy może być o innych. Czym sugerować się przy zakupie tego silniczka. Proszę o pomoc Cool


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:48, 25 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin