Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
skoda octavia 1.8T 150KM.1.8T RS180KM czy 1.8 125KM na LPG

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
skoda octavia 1.8T 150KM.1.8T RS180KM czy 1.8 125KM na LPG
Autor Wiadomość
kochas01
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post skoda octavia 1.8T 150KM.1.8T RS180KM czy 1.8 125KM na LPG
skoda octavia 1.8T 150KM.1.8T RS180KM czy 1.8 125KM -chcę kupic skodę octavię i zasilic ją instalacją LPG,jestem zdecydowany bo to mój trzeci samochód na LPG i z żadnym nie miałem problemów,ogólnie na LPG przejechałem 210tyś.km i żadne auto LPG nie zabiło kwestia jak kto dba tak ma.Wracając do tematu proszę o radę który silnik wybrali byście pod LPG,z tego co wiem to żaden z tych silników niema problemów z lpg.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:34, 16 Gru 2011 Zobacz profil autora
brzdac10
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
kolego jak chcesz jeździc oszczednie i konicznie na paliwie do grzania wody(na gazie) to rozwaz CNG wtedy jezdzisz dosłownie za grosze


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:56, 16 Gru 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego w ciągu ostatniego roku miałem trzy przypadki "wystrzelonej" świecy w różnych autach z silnikiem 1,8 - 2 wolnossące i 1 turbo jeżeli uważasz że to nie problem to "gazuj" 20 V.
Wiem że "gazownicy" krzykną że to nie z winy gazu ale w benzynie bez gazu mi się to nie spotakało.
Moim skromnym zdaniem silniki do gazu u VW skończyły się na 1,8/90 ale na jednopunktowym wtrysku z 8 zaworami w głowicy.
Jak chcesz oszczędzać to kup diesla.
A cokolwiek byś nie kupił to przestrzegaj instrukcji obsługi i wymieniaj wszystko o czasie. Autka teraz coraz mocniej delikatne i mało wybaczają zaniedbania.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:17, 16 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
brzdac10 napisał:
kolego jak chcesz jeździc oszczednie i konicznie na paliwie do grzania wody(na gazie) to rozwaz CNG wtedy jezdzisz dosłownie za grosze

CNG u nas jest jeszcze daleka droga,a nie namawiaj kogoś jak to jest nie osiągalne.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:01, 16 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Cytat:
Kolego w ciągu ostatniego roku miałem trzy przypadki "wystrzelonej" świecy w różnych autach z silnikiem 1,8 - 2 wolnossące i 1 turbo jeżeli uważasz że to nie problem to "gazuj" 20 V.
Wiem że "gazownicy" krzykną że to nie z winy gazu ale w benzynie bez gazu mi się to nie spotakało.
Moim skromnym zdaniem silniki do gazu u VW skończyły się na 1,8/90 ale na jednopunktowym wtrysku z 8 zaworami w głowicy.
Jak chcesz oszczędzać to kup diesla


Gdyby wymieniali świece na czas to by nie strzelały, chyba ze masz jakąs teorie na temat liczby zaworów, gazu i wystrzeliwania świec... Fakt, stare głowice lepiej to znosiły... (Np w fordowskich zetecach lubie sie zawory wypalić przy LPG) Nie zrozumcie mnie źle koledzy. Ja też jestem przeciwny ładowania LPG do wszystkiego co sie rusza... ale nie to jest tutaj tematem. Chce LPG, ma dobrego mechanika/ gazownika tylko nie wie który silnik lepszy wiec moze mu pomozemy, a wiec:

Osobiscie uważam ze dobry do gazu jest silnik 1.6 102KM stary, dobry, mało nie pali, dynamika leży ale jest trwały. Kolejny to stary silnik 2.0 115KM, pali porównywalnie, jest dynamiczniejszy ale niewiem z którego roku octavii szukasz. (jak widac polecam stare silniki a nie 20VT czyli mniej wiecej jak kolega wyżej pisze:)SmileSmile) Jesli miałbym wybierac co zagazować z 1.8 125 czy 1.8T to bezpieczniej wg mnie 1.8 125KM, odpada problem turbiny, sterowania, itd... Wiadomo przyjemniej 1.8T tym bardziej ze spalanie jest porównywalne 9 w zależnosci od nogi kierowcy) a dynamika o znacznie lepsza, aczkolwiek uwazam ze nie powinno sie gazowac samochodów z turbo bo to już traci sens powoli i nie wg mnie finansowo tez nie wychodzi to najlepiej. Tyle co wiem, mam nadzieje ze cos rozjaśniłem...pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
Sob 3:15, 17 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
[quote="Roman59"]
brzdac10 napisał:
kolego jak chcesz jeździc oszczednie i konicznie na paliwie do grzania wody(na gazie) to rozwaz CNG wtedy jezdzisz dosłownie za grosze

CNG u nas jest jeszcze daleka droga,a nie namawiaj kogoś jak to jest nie osiągalne.
Ile trzeba by było butli naładować żeby przejechać z 200km no i przyczepka z tyłu samochodu na butle.To się nadaje ale do samochodów ciężarowych i autobusów miejskich.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 4:14, 17 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin