Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wolniej przyspiesza gdy malo gazu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wolniej przyspiesza gdy malo gazu
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post wolniej przyspiesza gdy malo gazu
czy to normalne ze jak jest malo gazu w zbiorniku auto wolniej wkreca sie na obroty i jedzie max na 5000 i dosyc wolno idzie w góre a jak jest conajmniej 1/4 zbiornika i wiecej to spokojnie do 7000 i odcinki dochodzi
chodzi o instalacje sekwencyjna


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:59, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja pierdol%% to chyba oczywiste .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:24, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ale co ma piernik do wiatraka? jakis dla mnie nie oczywiste


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:47, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo albo żeś głupi jest albo prowokujesz temat .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:32, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
jesli to sekwencja to znaczy, ze jest zle wyregulowana i niema prawidlowo ustawionego progu przejscia na benzyna przy spadku ciśnienia. Jesli tak bedzei dalej to dowidzenia wtryskiwacze a po nich silnik. Badz odwrotnie. Jest to nieprawidłowe zjawisko. Pozatym ciekawe jak jest ustawiony zbiornik LPG.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:03, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zbiornik ma ssak z przodu od silnika
a pisze o tym bo to niemozliwosc
jak 5l w baku pb jest to przeciez auto wolniej nie przyspiesza
wszystko jedno czy jest 5 czy 50l
a w gazie to ja to czuje


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:55, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ssak? Pytam o zbiornik LPG. Wielozawór ma byc w tylną czesc auta skierowany . A co do osłabienia silnika przy małej ilosci gazu to jak wyzej, przy spadku ciśnienia powinien przełączać się na PB. Chyba ze to nie sekwencja.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:38, 26 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
przelacza sie ale dopiero jak gazu wcale niema lub jak przekrocze 6000-6500
ale jak mam tak troszke gazu to jedzie ale wolniej przyspiesza i sie wkreca a tak jak mam 10km do konca zbiornika to zaczyna go odlaczac podczas mocnego przyspieszania
a ten wielozawór jest z przodu tz nie z tylu zbiornika tylko 180st przesuniety


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:56, 27 Kwi 2012 Zobacz profil autora
oldstaszek
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z jutra
Płeć: Mężczyzna

Post
LPG - mieszanina propanu i butanu.
Gazy te są w stanie płynnym przy określonych warunkach fizycznych.
Proporcja w ich mieszaninie ma podstawowe znaczenie dla dynamiki pojazdu i spalania ilościowego gdyż mają różne wartości opałowe.
Proponuję abyś zapoznał się z treścią linku:

[link widoczny dla zalogowanych]

LPG jest wypychany ze zbiornika pod ciśnieniem odparowanego gazu - głównie butanu. Wraz z opróżnianiem zbiornika udział łatwiej palnego i o wyższej wartości opałowej butanu maleje. Propan ma wyraźnie niższą wartość opałową i trudniej odparowuje a przy małej ilości LPG w zbiorniku jego udział jest największy.

Reasumując: zmiana proporcji oraz wzrost udziału butanu owocuje obniżeniem dynamiki oraz wzrostem jego zużycia - to właśnie obserwujesz.
Skrótowo ale mam nadzieję że zrozumiale.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:04, 07 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ok ale wytlumaczy mi ktos dlaczego zbiornik mam zalozony tak ze ten ssak jest z przodu? wiec jak przyspieszam to gaz leci do tylu i nigdy nie wyjezdze go do 0
tylko zawsze te 5-6l zostanie
i mozna je wypalic jedynie na jalowych bo nigdy podczas jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:13, 07 Maj 2012 Zobacz profil autora
oldstaszek
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z jutra
Płeć: Mężczyzna

Post
dawidostep napisał:
ok ale wytlumaczy mi ktos dlaczego zbiornik mam zalozony tak ze ten ssak jest z przodu? wiec jak przyspieszam to gaz leci do tylu i nigdy nie wyjezdze go do 0
tylko zawsze te 5-6l zostanie
i mozna je wypalic jedynie na jalowych bo nigdy podczas jazdy

Możesz go mieć założonego z tyłu/ z boku lewego-prawego lub od spodu.
Nie zmienia to warunków fizycznych samego LPG a właśnie w tym jest cała sprawa - link działa i warto się zainteresować.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:26, 07 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Właśnie, ze zmienia (przy małej ilosci), pozatym jak jest mało gazu czyli jak piszesz trudniej odparowuje a wiec maleje ciśnienie jego podawania, skoro maleje ciśnienie to sekwencja widząc to (czyli spadek ciśnienia na tyle by było czuć spadek mocy silnika) powinien wracać na zasilanie benzyną. JEdz zeby CI przestawili wartość powrotu na benzyne na 0,65-0,7 bara i problem zniknie.(Chodz dokładnie oni to określą widząc przy jakim cisnieniu pracuje i jakie są skoki. Zbiornik jak przestawisz to przy małej ilosci gazu dłuzej Ci się utrzyma uzytkowe ciśnienie a wiec wyjezdzisz gaz blizej końca bez negatywnych wpływów.

Wogóle to podejrzewam, ze ma mizerny reduktor co nie daje rady zasilać samochodu i ma duze spadki ciśnien. Zebys tego niezauwazył to obnizyli wartośc powrotu i "bedzie pan zadowolony".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Wto 8:39, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Pon 22:22, 07 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Przecież to jest banalne widzę że auto ma już mało gazu to przełączam na PB a w zasadzanie to widzę ile robię na zbiorniku to tankuje przy odpowiednim przebiegu w czym problem widzicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:29, 07 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Cytat:
Wogóle to podejrzewam, ze ma mizerny reduktor co nie daje rady zasilać samochodu i ma duze spadki ciśnien. Zebys tego niezauwazył to obnizyli wartośc powrotu i "bedzie pan zadowolony".
a ma to jakies złe wpływy na silnik?

No niby mam sekwencje ale reduktor alaske do 90km podobno a auto ma 115km 16V i wtryski WALDEKI czyli najgorsze niektórzy piszą ze to nie wtryski, oraz staga 300
no ale auto jezdzi, nie jest znowu tak ze czuc jakos znacząco róznice miedzy pb a lpg, jakas tam jest ale minimalna, no i zbiornik jest zamontowany do jazdy do tyłu ewidentnie, bo jak malo mam gazu i przyspieszam to sie wtedy przelacza na pb
i nigdy nie wypale gazu do konca zawsze zostaje 5l jak zbiornik mam 41l to moge zatankować max 25-30l a powinno wejsc cos kolo 32 wiec zawsze te 2-7l zostają w baku,
to jest sekwencja i od tego ona jest zeby nie przelaczac samemu na pb, jasne ze jak jest malo gazu to sie przelacza na pb ale najpierw podczas przyspieszania jak wlacze lpg to jeszcze jakies 5-10km jadąc jednostajnie to ujade, a na jalowych to spokojnie moze chodzic na gazie i nie odlacza,
no i zauwazylem ze jak jest juz malo gazu to juz przyspieszanie nie jest takie jak wczesniej
zresztą nie mam na co narzekac bo spalanie 9,7-10l
a auto na gazie ponad 190km/h leci, wiec jak to mozliwe jesli reduktor i wtryski są słabawe?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:01, 08 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeśli zbiornik masz 41 litrów to wejdzie 80% max oblicz sobie ile to jest.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:57, 08 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
41x0,8=32,8l a wchodzi od 25-31l zależnie gdzie tankuje


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:33, 09 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
tak ma mizerny wpływ na silnik, jest za ubogo i niszczy silnik ( tak w telegraficznym skrócie). To samo jak i złe ustawienia.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:49, 09 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ale wnioskuje ze jakby bylo ubogo to auto by slabo jechalo i by nie osiągło prędkości bliskich 200?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:39, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak a kilka tematów temu mówiłeś że auto mocy nie ma i nie jedzie to się zdecyduj


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:23, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
no bo nie jedzie, ale jak ciśnie sie go od 4000 do 7000 to jedzie ale ponizej tych 4000 to straszny muł ze cholera


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:30, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no wiec w tym "mułowatym" zakresie obrotów ma ubogo. Przeciez przy sekwencji sie mape robi.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:55, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
no i co w związku z tym? czyli uwazasz ze do 4000 ma ubogo a powyzej jest ok? mimo ze reduktor ma 90km a silnik 115km?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:01, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
To se kup reduktor do 500 kucy a nie zadawaj durne pytania


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:15, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
nie, nie uwazam, nie widze map, i innych parametrów. Nawet fusów nie mam zeby powróżyć. Wink Przypuszczam tylko. Bez kompa lub wizyty u gaziarzy juz niema co gdybać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Sob 19:43, 12 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 19:42, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
to wyjaśnijcie mi dlaczego za 2,5kola mi takie graty dali ale sekwencja jest


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:16, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo frajer żeś jest .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:00, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a co mam sie znac na instalacjach gazowych montując lpg?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:01, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie ale nie zadawać oczywistych pytań .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:48, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
a co do gazu jescze to co ile wymienia sie w nim filtry? i czy przy wymianie filtr. trzeba kalibrowac sekwencje?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:03, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
najlepiej jak wszytsko co 10-15tys km, nie trzeba ustawiac po wymianie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:22, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin