Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
1,4 FSI

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
1,4 FSI
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post 1,4 FSI
Witam potrzebował bym schematu rozrządu do tego silnika 1.4 16V fsi w golfie 5 na łańcuchu przeskoczył rozrząd i mam pytanie czy wystarczy wymienić łańcuch ślizgi i napinacz czy coś jeszcze żeby znowu się to nie stał


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:54, 06 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
z tego co pamietam wałki blokowane os skrzyni na 2 "pletwy". ja ustawiałem czujnikiem zegarowym pierwszy cylinder w górnym punkcie a wałki na blokady bo nie mogłem znaleść blokowania wału wymieniłem kompletny rozrząd i auto lata. Pewnie wywaliło Ci błąd P0341


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:53, 06 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tu masz sklep z blokadami i nie tylko;
http://www.umserwis.fora.pl/przydatne-linki,13/internetowy-sklep-z-blokadami-rozrzadu,7346.html
A ustawić musisz dobrze bo żebyś nie miał błędu synchronizacji a później do ustawieni jest trochę roboty żeby to rozebrać jeszcze raz.Na wałku ssącym masz lewy gwint śruby do koła rozrządu.Blokady wału nie ma musisz mieć czujnik zegarowy do ustawienia tłoka pierwszego cylindra GMP.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:14, 07 Wrz 2013 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
tak tylko ktoś mi mówił ze ustawia się GMP na zegarze i się cofa wałem o 45 stopni w lewo i zakłada blokady a i jeszcze ten lewy gwint jest tylko na ssącym


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:24, 08 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustaw tłok pierwszego w górze i cofnij do tyłu i luzuj koła na wałkach,lewy jest na ssącym,wciśnij i zablokuj napinacz łańcucha.Dokończ odkręcanie kół wałków,wymontuj łańcuch,pozmieniaj napinacz i ślizg,załóż blokady na wałki i zakładaj łańcuch z kołami na wałki lekko ich dokręcając żeby się jeszcze mogły kręcić,odbezpiecz napinacz łańcucha i wtedy ustaw jeszcze raz czujnikiem zegarowym GMP.Jak ustawiłeś dokręć koła rozrządu podtrzymując ich pazurkami, żeby blokady nie służyły za podtrzymanie,zostało dokończyć tylko składanie reszty.Wał cofasz dla bezpieczeństwa przy odkręcaniu kół rozrządu żeby nie pokrzywić zaworków.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:15, 09 Wrz 2013 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
dobra wielkie dzięki auto zrobione wszystko gra tylko gwinty były prawe na obu wałkach może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak miałem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 09 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo to był specyficzny wałek.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:33, 11 Wrz 2013 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
no chyba że tak wielkie dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:00, 11 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin