Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
1.8 ADR audi a 4 zagadka!!! kur....

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
1.8 ADR audi a 4 zagadka!!! kur....
Autor Wiadomość
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post 1.8 ADR audi a 4 zagadka!!! kur....
witam. problem polega na ustawieniu rozrzadu w owym silniku. a bynajmniej tak pokazduje ecu.
01120 to bład który meczy mnie od dosc dawna,
objawy:
zbyt niskie obroty(840rpm)
zbyt słaba reakcja na pedał gazu od 3000rmp (na luzie)
szarpanie przerywanie tak jak by iskra uciekała w czasie jazdy powyzej 3000rmp na kazdym biegu
na gazie te same objawy plus spuzniona reakcja na pedał gazu od niskich obrotów.

sprawdzone:
czujnik halla walka rozrzadu
wałki rozrządu. wynienione
koło wałka rozrzadu +koła pasowe wału+obódowy na których są znaki
kliny na kołach całe
dolot szczelny
adaptacja przepustnicy ok
przepływka ok
swiece ok
cisnienie 15.5bara na kazdym
napinacz łancucha rozrzadu niby nowy + podmieniony na urzywany bez zmian
czujnik temp płyny ok
czujnik temp zasysanego pow ok

problem polega na tym ze auto przyjechało na nierówną prace silnika (wypalony zawór)
głowka w góre planowanie zawory i ogien spowrotem nowy rozrzad nowy łancuch i napinacz. i auto zekomo przedtem jezdziło normalnie.

niemoge tez ustawic paska idealnie na znakach zawsze wychodzi przekoszonyo poł zeba;/
były dwa rodzaje pasków 152z i 153z . pasuje tylko 153 z bo 152 nieda sie nałozyc. były dwie rolki napinające na obu to samo.

jak ktos mi powie o co come on to mu panienke zamówie albo z 5l gorzały postawie albo oba naraz.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:18, 16 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustaw wałki rozrządu;
01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1
01121 Dostosowanie wału rozrządczego 2
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:09, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
widzisz kolego łancuch ma dokładnie tak ustawiony... niezchodzą sie znaki na pasku jest przesuniecie o pół zeba.. czyli ustawiam wał w gmp idealnie na znaku i na wałku wtedy znak sie mija tzn jest pomiedzy zebami a nie na zebie
*
^-^
"
* gwiazdka to znak
^ zab koła
^
" zab ze znakiem
i obojetnie czy ustawie przed znakiem czy za znakiem chodzi tak samo
a kliny sprawdzone obudowy tez i niewiem juz sam czy to od tego przesuniecia ale szukam juz wszedzie bo to auto juz mnie przerasta;/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:16, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Masz przy nim dwa czujniki czujnik Halla wałka rozrządu i czujnik indukcyjny położenia wału korbowego,posprawdzaj czy nie ma opiłków boi mogą robić zakłócenia a najgorszy jest czujnik wału.Co do ustawienia paska jeśli chodzi o pół zęba to nie ma takiego znaczenia w benzynie Jak łańcuch dobrze ustawiony to powinien chodzić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 8:20, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Nie 12:04, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
wiem kolego ze powienien. no niestety niechce i zyc mi nie daje te 01120 rece opadaja. moze bede miał drugie takie jezdzace na podmianki..


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:30, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A co było wcześniej robione? może koło foniczne pogięte i nie szczytuje dobrze obrotów silnika


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:07, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
koło jest w bloku na wale wiec bedzie ciezko to sprawdzic. ponoc auto chodziło dobrze przed tym zaworem... a wiesz moze który wałek to 1 a który to dwa? mnie zastanawia jakim cudem komp pokazuje przestawiony rozrzad. jest mozliwosc przestawienia koła fonicznego na wałe? chyba nie co?
a to moje gg 10640860 tak bedzie szybciej pogadac

przestawiałem tez rozrzad o 3 zeby w jedna i 3 w drugą na na 2 w jedną i w drugą minimalna różnica na gorzej na jeden bez zmian na 3 kulawo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Nie 20:14, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
Nie 19:28, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Koło foniczne się nie przestawi tylko się powygina ale jak nie było tam nic robione to nie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:53, 17 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Moja propozycja to ogarnij napinacz. Miałem kiedys taki przypadek że koleś przywiozł mi A4 Tdi po wymianie rozrzadu która nie odpalała z napinaczem jakby naciągnietym w drugą stronę. generalnie po ustawieniu rozrzadu był taki problem ze jak obrócilem kluczem to sie nie schodził. Pozatym może uszczelka pod głowice jest niewymiarowa. za cienka, za gruba? Jak tam szlif głowicy?? skoro sprawdzales reszte to chyba do tego juz tylko mozna sie przyczepic. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 1:39, 18 Kwi 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
ECU


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:40, 19 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A on ma elektroniczny gaz? W sensie że nie ma linki tylko potencjometr. Bo w clio miałem podobne tematy i okazało się że to ten pieprzony potencjometr tak szalał.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:50, 19 Kwi 2011 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
hehe wszyscy sie mylicie:) ogarnełem temat po wielu nieprzespanych nocach tak juz z braku pomysłow jezdziłem i patrzyłem w parametry na zywo.. no i czujnik wału korbowego jadac cały czas na 4000 obr pokazywał raz 3000 raz 2500 a raz 5500 hehe a ja cały czas go na 4000 trzymałem i wymieniłem i po bólu... hehe ale pierwszy raz widziałem taka akcje ze czujnik tak robi.... no i z tad te 01120. dzieki za pomoc temat uwazam za zamkniety tylko nie wiem jak go zamknąc..
haha a gorzałe i dziewczyne musze sam sobie postawic hahaha


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:46, 20 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin