Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
a4 95r Niedogrzany silnik przy wysokich prędkościach

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
a4 95r Niedogrzany silnik przy wysokich prędkościach
Autor Wiadomość
arturoowiski
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post a4 95r Niedogrzany silnik przy wysokich prędkościach
pacjent: audi a4 95 1,6 lpg 4g
Niewiem czy termostat jest ok jak go sprawdzic?
temp juz po kilku km osiąga jakby 45% nie idealnie w polowie tylko troszke przed tak jakby 45% i nigdy nie jest wyzej nawet w mega upały zimą jest tak samo
z tym ze zimą jak temp jest ponizej -5C to słabo grzeje we wnętrzu ponizej -10C słabiutko dziala ogrzewanie przy 0C i temp na + jest ok, sauna!
ostatnio po przejezdzie sie autostradą klima on, temp ponad 30C na dworze, prędkości rzędu 160-190km/h temp spadła z 45% na jakies 30-35% 1/3 wskaźnika
spalanie wygląda ok trasa 10-10,5l miasto 10,5-11,5l
Czy wymieniać termostat?
czy grożą jakies konsekwencje dla silnika jesli zostawie tak jak jest?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:42, 16 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
to kupiłeś passata czy a4 bo juz nie załapałem:P Chyba ze myslisz ze sie nikt nie połapie, a pytasz bo to w zasadzie to samo. to raz. Dwa 190km/h w 1.6 w gazie?? To albo spuszczałeś go z nieskonczenie długiej równi pochyłej na luzie , albo jeździsz po pijaku i Ci sie cyferki przestawiają.
A tak powaznie to daj już spokoj. Twoj Passat czy tam A4 czy co tam masz jest w świetnym stanie, i nie wymyślaj.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 3:04, 18 Lip 2011 Zobacz profil autora
arturoowiski
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
kolego bo mamy na posesji pare autek moich i nie moich i szukam pomocy
no moze 190 nie lecialo ale prawie jakies 185
to co termostat ok? wymieniac? ww. poście napisałem wszystko co o tym twierdzisz?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:50, 18 Lip 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ja tak mam w mavericku i nic nie kombinuję, termostat kosztuje 20-30 zł więc jak chcesz to sobie go zmień.
Nie lataj tak szybko po drogach bo to nie legalne Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:21, 18 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ja Ci napisałem - ja bym tego nie ruszał...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 1:56, 19 Lip 2011 Zobacz profil autora
arturoowiski
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie bo chodzi o taką sprawę
jak jezdzę po mieście i po trasie tak do 100km/h jest ok wskazówka juz po paru kilometrach idzie w góre i zatrzymuje sie troszke ponizej polowy jakies 4/10 i tak stoi zimą i latem z tym ze wentylator chłodnicy włącza sie bardzo, bardzo rzadko tak ze wyłącznie w mega upaly jak jade w korku lub auto stoi w miejscu
spalanie wygląda ok 10-10,5l lpg na trasie do 10,5-11,5l lpg w mieście
zimą tak jak temp jest w okolicach 0C jest jak w saunie ale jak jest ponizej -10C to mimo ustawienia nagrzewania na maxa jest poprostu w aucie chłodno i zimno, słabo cos dziala ale tylko jak są mrozy wysokie
no i latem przy powyzej 30st C i mimo włączonej klimy jak przekroczymy jakies 120-140km/h to wskazówka spada w dół tak ze pokazuje ok 1/3 wskaźnika
i teraz mam właśnie pytania

1. czy powinno byc zawsze 1/2 wskażnika wszystko jedno czy auto stoi, jedzie, zimą czy latem?
2. czy went. od chlodnicy powinien załączać sie duzo częściej?
3. czy uszkodzony mam termostat i czy go wymienić? a moze szukac przyczyny gdzies indziej?
4. czy jazda z takim przechłodzonym silnikiem jest szkodliwa dla motoru?

dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:36, 19 Lip 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Szkodą dla tego motoru kolego jesteś sam. Zastanów się co piszesz i czego w ogóle oczekujesz po zdawaniu na forum głupich pytań. Znowu zaśmiecasz forum a miałeś pisać w jednym poście. Do MODERATORÓW zróbcie coś z tym.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:51, 19 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin