Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
A4 QUATRO 1.8T

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
A4 QUATRO 1.8T
Autor Wiadomość
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post A4 QUATRO 1.8T
WITAM W CZWARTEK BIORE SIE ZA WYMIANE ROZRZADU I POMPY WODNEJ.
PROSZE MI POWIEDZIEC CZY SA JAKIES PROBLEMY W ROBOCIE TEGO.
ZA WSZYSTKIE WSKAZOWKI Z GORY DZIEKUJE
JAK MACIE JAKIES SCHEMATY TO PODESLIJCIE
POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:20, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Robi się bardzo prosto, po ściągnięciu przodu jest naprawdę bajkowo. Schematu nie potrzebujesz, rolka jest automatyczna.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:14, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
ooooo fajnie,,a z przodem duzo roboty,,co czeba dokladnie zdemontowac,,caly pas czy tylko chlodnice .daj znac
pozdrawiam i dzieki za info


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:14, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
cały pas bo znając życie samych chłodnic nie wyciągniesz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:08, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
ZROBIE JAK MOWISZ.A COS ukrytego jakies niespodzianki,moze czychaja


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:31, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jesli chodzi o b5 czyli od 95 do 2000 to cudów nie ma. Spuszczasz płyn, zrzucasz zderzak( 2 sruby od dołu przy kratkach+ przy nadkolach+ osłona z dołu i zderzak wyjezdza do przodu. Chłodnica wody schodzi, chłodnica klimy jak stoisz przed autem to odstawiasz na lewo bez rozłączania, odkrecasz wentylatory(ten po lewej jak stoisz przed autem jest na jednej srubce od góry i na zatrzaskach, lekko obrócisz i wyjdzie, te po prawej odkrecasz smigło od wisko, bo wisko z tego co kojarze może zostac ale głowy nie dam. JA robiłem bez sciagania pasa przedniego, przez dziury po wentylatorach, Miejsca jest dosc takze bez problemu. Zwróc tylko uwage na napinacz paska wieloklinowego, moze warto wymienic przy okazji:) To chyba wszystko:) Bez niespodzianek:) pozdrawiam i mam nadzieje ze o niczym ie zapomniałem


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:46, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tak jak kolega przedmówca mówi tylko:
- zdejmujesz osłonę silnika od spodu
- odkręcasz koła żeby było łatwiej dojść do wkrętów w nadkolach
- odkręcasz Panie atrapę przednią, góra na wkręty, dół na zatrzaski (nie połam)
- odkręcasz zderzak (wychodzi do przodu)
- wykręcasz reflektory
- odpinasz chłodnice
- chłodnica klimy odginasz na wężach
- zdejmujesz ten plastik zwany pasem przednim
- Twoim oczom ukazuje się idealne podejście do silnika
Trwa to 30 minut spokojnej pracy

Po czym zdejmujesz pasek,
wentylatorek
napinacz paska
osłony
i masz rozrząd


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:03, 30 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
dzieki panowie zaraz sie zato biore,,,,napinacz wymieniam tez ,zawsze tak robie bez napinacza to niech jada gdzie indziej,
dzieki jeszcze raz ,dam znac jak skoncze


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:19, 30 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
poszlo spoko,,jak nie liczac tego calego rozbierania przodu,,,
pozdrawiam i dzieki za rady
mozna temat zamknac


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:57, 30 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin