Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Alfa 156 2.4 JTD

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Alfa 156 2.4 JTD
Autor Wiadomość
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Alfa 156 2.4 JTD
Witam mam do kupienia samochod jak w temacie i koles twierdzi ze padła turbina i pytam jaki kolor dymu byl jak mu zgasła i on mi powiedzial ze bialy dla mnie to bardziej uszczelka ale on mowi jeszcze ze turbo wypompowało olej.Przy takiej usterce biały dym jest mozliwy?i jakie jest prawdopodobienstwo ze ten silnik jest zatary ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:57, 28 Paź 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
jak pada turbo jest biały dym dużo dymu.. Pewnie wszystki olej poszedł w wydech. Sciągnij wąż i zobacz luz łopatek pewnie wirnik całkowicie odpadł. Jezeli auto zostało zgaszone to nic się nie stało silnikowi. Przy wymianie turbo bedzie dymi przez jakiś czas. Trzeba przegonić auto i powinno być ok.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:48, 28 Paź 2013 Zobacz profil autora
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Oj to powszechna usterka w Alfie,a zresztą jak czytam różne posty to nie tylko w Alfie,jeżeli poszła turbina to na pewno wydobywał się przy tym biały dym i to w dużych ilościach...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 6:42, 29 Paź 2013 Zobacz profil autora
dawidbmw320i
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
czyli moge ja odpalic i zobaczyc czy chodzi chociaz na wolnych obrotach


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:54, 29 Paź 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nie jest spalony lub zatarty to OK,zablokować przewód olejowy do turbo zalać olej i możesz próbować.Bo jak zaciągnął olej do kolektora ssącego to go nie zgasił dopóki nie wypompował oleju i w ten sposób może być spalony lub zatarty.Kupowanie w ciemno.
A tak nie raz wyglądają wtryski to jest Opel 1.7 CDTI;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 22:16, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 20:53, 29 Paź 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin