Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Alhambra - dziwne zachowanie silnika

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Alhambra - dziwne zachowanie silnika
Autor Wiadomość
Gość







Post Alhambra - dziwne zachowanie silnika
Od pewnego czasu podczas jazdy moim autem ( Alhambra 2000r silnik 1.8T AWC ) zauważyłem dziwne zachowanie się silnika tz podczas ruszania bieg I osiąga wysokie obroty 3K-4K i podczas zmiany na bieg II bardzo powoli opadają a przy zmianie na bIII w zależności jak depne tez dosc długo się utrzymuja wysokie obroty.
Co dziwnego to też nie moge utrzymać stałych obrotów podczas postoju w przedziale 1,5K do 3K tzn naciskając pedał gazu w zakresie do 1,5K mogę utrzymać pracę silnika na np. 1,2k a powyżej 1,5k rosną obroty samoczynnie nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Dodatkowo silnik stracił moc jak by jeżdził w trybie awaryjnym i zaczął palić 13l/100 nie ważne jak jeżdzę i gdzie trasa czy miasto. Aha i jeszcze co zauważyłem to że ma czasem zrywy mocy jakby szarpania podczas dodawania gazu podczas jazdy.
Sterowanie było sprawdzone Vagiem lecz poza jednym błędem 17573 P1165 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Rich Limit Exceeded
który najprawdopodobniej powstał po wymianie filtra paliwa został skasowany i do teraz nic nie wykazuje.
Proszę o wszelkie sugestje czego mam szukać
Wto 23:29, 27 Paź 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
na początek sprawdz wszystkie przedwody pdciśnieniowe i ich połączenia
może gdzieś dostaje lewe powietrze
spróbuj wyczyścic przepływke
poza tym dobrze było by sprawdzić wartości masy powietrza jaką zmierzy a jaka jest wymagana


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:40, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ok jutro rozbiorę dolot i sprawdzę go . A co do pomiaru przpływu masy powietrznej to sprawdze je tylko powiedz mi czy mam to zrobić dynamicznie czy na postoju i jakie wartości powinny być. Jeszcze martwi mnie co z obrotami na postoju czy to tez moze byc spowodowane lewym powietrzem.
Śro 1:03, 28 Paź 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
przepływ masy powietrza można sprawdzić na postoju
obroty na postoju mogą się zmieniać gdy łapie lewe powietrze jak i podczas jazdy beda utrzymywać się wyrzsze podczas zmiany biegów
dotego masa powietrza może być zawyżona lub zaniżona
co do wartości to popatrze jutro w pracy może coś znajde
chociaż wydaje mi się że vag powinien posiadać te dane


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:25, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin