Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
audi 100 c3 2.3 1990r. czujnik temperatury
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
audi 100 c3 2.3 1990r. czujnik temperatury
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post audi 100 c3 2.3 1990r. czujnik temperatury
witam wszystkich, mam pytanko odnośnie czujnika temperatury dwu pinowego który jest odpowiedzialny za podawanie odpowiedniej dawki paliwa na zimnym jak i na ciepłym silniku, u mnie jest taki problem że na zimnym silniku odpala bez problemu, ale jak jest nagrzany to zapali i zgasnie a później muszę go chechłać zeby odpalił, mam drugi czujnik ale tamten znowu jak wkręcę to jak jest zimny silnik to go telepie ale na rozgrzanym dobrze pali, mam pytanko odnośnie tych czujników szukałem trochę na internecie ale nie mogę znaleźć jaką oporność powinien mieć ten czujnik na zimnym silniku a jaką na ciepłym i czy ta opornośc mierzymy na wkręconym czujniku wzgledem masy czy miedzy pinami .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:36, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °

Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 17:52, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
ok. dzięki kolego tylko mam jeszcze jedno pytanko, narazie w swoim autku zrobiłem tak ze na jednym z przewodów idących do tego czujnika założyłem przełącznik jak jest zimny to go załanczam żeby nie było problemów z odpaleniem na zimnym silniku i żeby było tak zwane ssanie, jak silnik sie nagrzeje to go rozłanczam zeby móc go ponownie uruchomic na ciepłym silniku czy na jakiś czas tak może być zanim nie kupie nowego, i jeszcze jedno pomiar tego czujnika można dokonac na wykreconym w domu czy musi byc w samochodzie wkręcony chodzi mi czy mierzac ten pin mam dotykać również masy czy pomiaru można dokonać miedzy pinami.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:43, 02 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
dzisiaj wymieniłem czujnik dwu pinowy sprawdziłem go i jest dobry ale samochód jest nadal zalewany na ciepłym silniku nie wiem co jest grane, jak jest zimny odpala bez problemu jak sie nagrzeje nie chce chyba ze rozłącze ten czujnik to wtedy odpali co moze byc grane, zaznacze że świece delikatnie są okopcone i na koncowce tłumnika jest czarny nalot?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:29, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź czy na gorącym silniku jest prąd na dyszy zimnego rozruchu bo ty masz wtrysk mechaniczny w tym silniku? jak jest to wypnij wtyczkę i próbuj odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:04, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
tak jest wtrysk mechaniczny, chodzi o zdjecie przewodu z wtrysku roruchowego tak?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:12, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak tam powinno być 12V .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:35, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
byłem przed chwila i zdejmowałem ta koncówke z tego wtryskiwacza prąd na jednym przewodzie jest 11.5 volta, a na drugim nic nie ma, mase do pomiaru brałem z silnika, do czego jest ten drugi przewód pomiar robiłem na przekreconym zapłonie ale nie na uruchomionym silniku. na zimnym nie chciał odpalic wcale jak zdjełem tą koncówkę, a na ciepłym czy jest założony czy zdjęty zadnej reakcji nie ma nadal problem z odpaleniem, ale posiedziałem troche dłużej i nieraz jest tak że wogóle nie chce zagadać, jak cofne kluczyk do konca i dam spowrotem na start to odpali ale nie zawsze częsciej nie odpala, ale jak rozłącze ten czujnik dwu pinowy odrazu chwyta bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pon 20:57, 03 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Pon 20:04, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ten drugi przewód to masa,posprawdzaj jeszcze sterownik wtrysku jest po prawej stronie w podłodze może coś się tam dostało lub nie ma połączenia.Jest też tam sterownik zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:33, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
wczesniej miałem uszkodzony ten czujnik, coś na forum czytałem że trzeba zresetować ten sterownik odłanczając go na 24 godziny czy to coś pomoże? jutro sprawdzę go i dam znać?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:07, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie trzeba 24godzin odłączasz minusowy zacisk akumulatora na chwilę i później odpalasz tylko nie gazujesz tylko powinien chodzić do włączenia się wentylatora.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:16, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
ok. dzięki jutro sprawdze i dam znac.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:28, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
dzsiaj sprawdziłem wszystko przy tych sterownikach jest ok. męczy jeszcze mnie jedna rzecz jak sprawdzic w warunkach domowych działanie sondy lambda, ponieważ podczas jazdy silnik nieraz zachowuje sie jakby go cos zamulało zaczyna mocno kopcic na biało po jakims czasie spowrotem wskauje na normalne obroty, i dodam że jak wjadę w kałuże to silnik zaczyna dostawać drgawek albo nieraz zgasnie. czy sonda może miec wpływ na uruchomienie ciepłego silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:36, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odłącz sondę i się przekonasz,po wjechaniu w kałuże i dostaje drgawek to musisz sprawdzić bo robi zakłócenia w pracy silnika.Masy silnika i podzespołów elektronicznych silnika,złącza czy nie zaśniedziałe,złącze sondy lambda tam jest tylko około 1V a jak uboga mieszanka to nie ma wcale bardzo czułe miejsce.A ty masz sondę z grzałką na trzy przewody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 15:59, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 15:58, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Chyba że ta kałuża to był przypadek że w tym momencie sie coś popsuło a Diagnostykę robiłeś


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:19, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
z kałużą jest teraz problem przy tej pogodzie, diagnostyki nie robiłem, ale sprawdziłem sondę miernikiem i pokazuje jakiś dziwny zakres od 0.46 do 0.78 tak skacze 0.58, 0.67, zauważyłem również wystjące odizolowane przewody przy samej sondzie są gołe i trochę postrzepione. woltomierz mam elektroniczny ustawiłem go na 20volt. a mam pytanko odnosnie czujnika połozenia wału korbowego czy można go sprawdzic miernikiem? poniewaz na forach wyczytałem że jak on jest walniety to samochód traci moc, i jest problem z uruchomieniem ciepłego silnika?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Wto 21:48, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 20:57, 04 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
przepraszam że odpowiadm pod swoja odpowiedzią, ale dzisiaj przyjżałem sie dokładnie temu wtryskowi rozruchowemu i coś jest nie tak moim zdaniem, na jednym przewodzie jest 11.5 volta po przekręceniu stacyjki, a na drugim nic nie ma, masę biore z silnika do tego pomiaru, a więc w tym przewodzie co niby nic nie ma (kolor brązowy) podpiełem do niego przewód żeby podac mu masę, okazuje się że po wpięciu wtyczki do tego wtryskiwacza i po przekreceniu stacyjki jest w nim prąd i jak dotykam tym przewodem do masy to cyka ten wtryskiwacz, i wtedy na obydwu przewodach jest plus.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:03, 05 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
W jednym jest prąd 12V a w drugim sterowanie,przecież tam nie ma zawsze prądu to jest tylko do zimnego rozruchu dostaje dodatkową dawkę paliwa,a jest sterowany masą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 18:29, 05 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:27, 05 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
tzn. ze ten wtryskiwacz bylby walniety jak po wpieciu w niego na tym przewodzie jest prad, a po drugie nie mam problemu z uruchomieniem zimnego silnika tylko jak jest ciepły,.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Śro 18:40, 05 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:40, 05 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj mu podać na ciepłym masę do wtrysku i zobaczysz czy ci zapali,tylko niech ci ktoś kręci rozrusznikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:53, 05 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
mam pytanko odnosnie regulacji mieszanki PB podpinam miernik pod sonde oscylacja ma być mniej wiecej 0.20-0.85 powiedzcie czym mogę ją wyregulować przy tym moim ukladzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Czw 16:55, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 19:09, 05 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
panowie znalazłem chyba problem z odpaleniem ciepłego silnika, a mianowicie chodzi o ten czujnik dwu pinowy, opór na tym czujniku jest ok. ale budowa tego czujnika jest troche skomplikowana poprostu to sa dwa czujniki w jednym, na jednym bolcu tego czujnika mierzymy rezystencje a na drugim przejscie wszystko wzgledem masy, to wyglada tak jak silnik jest zimny rezystencja na jednym bolcu tego czunika powinna byc, a na drugim powinno byc zwarcie, na gorącym silniku na tym samym bolcy bedzie rezytencja według tabeli, a na drugim bolcu powinno byc rozwrcie, i teraz ja u siebie założyłem przełącznik na tym przewodzie gdzie wystepuje zwricie i przy goracym silniku przełanczam go recznie i robie rozwarcie i silnik bez problemu odpala, takze ten czujnik jest do wymiany ale zeby dojsc jaka jest zasada działania jego to jest masakra. znalazłem ciekawa stronke z opisami działania róznych podzespołów tych samochodów w ksiązce tego nie ma tak dokladnie opisanego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pią 12:18, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 12:14, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
adagor28 napisał:
mam pytanko odnosnie regulacji mieszanki PB podpinam miernik pod sonde oscylacja ma być mniej wiecej 0.20-0.85 powiedzcie czym mogę ją wyregulować przy tym moim ukladzie.

Składem mieszanki steruje sterownik sonda wychwytuje skład mieszanki i przekazuje na sterownik.W samochodach jest tak że są czujniki np;sonda lambda to jest czujnik tlenu później przekazuje na komputer a komputer przetwarza i wysyła dane na sterowniki i to wszystko działa silnik pracuje wchodzi na obroty.Co do czujnika temperatury to jest dwu pinowy tylko masa na nim jest na obudowie(sprawdź to jeszcze).Jeden przewód idzie do sterownika wtrysku a drugi do sterownika zapłonu.Im więcej tlenu to mieszanka jest uboższa i napięcie jest mniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:29, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
tzn. że ta masa z wtryskiwacza rozruchowego jest ze sterownika zapłonu, bo ten wtryskiwacz rozruchowy jest sterowany masa, a ten sterownik zaplonu gdzie on sie znajduje bo po prawej stronie był sterownik k-jetronic i nic więcej. nie rozumiem tylko jednej rzeczy dlaczego jak tym zamontowanym przełoncznikiem przed czujnikiem na jednym przewodzie rozłoncze styk to samochod odpala jak jest cieply a jak go włacze to nie chce albo z wielkimi bulami jakby go zalewało.jak zimny wszystko ok. szukałem na innych forach tak samo ludzie pozakładali te przełaczniki na nowe czujniki, wydaje mi sie że są dwa rodzaje tych czujnikow i z tym jest problem sam osobiscie mam dwa nowe firmy bosch i nic dopiero przyjzałem sie w sklepie internetowym IC tam jest opisany czujnik temperatury (wyłącznik-termiczno czasowy) sterowania wtryskiem ale do audi 100 2.8 i taki czujnik pradopodobnie jest nam potrzebny a tu jest ta stronka na której jest opisana praca tego czujnika
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:36, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale widzisz że wyłącznik termiczny czasowy ma dwa piny c i b a masa jest do obudowy wpięta na sam duł wyłącznika termicznego i on działa gdy kręcisz rozrusznikiem.I tak jest przy zimnym i ciepłym.Zobacz dokładnie rysunek 39 i przeczytaj to co masz opisane z boku czytaj pomału i zrozumiesz tam masz jeszcze uwagę.Prąd na wyłączniku termicznym masz dopiero gdy kręcisz rozrusznikiem nie może być(zasilania)prądu po włączeniu stacyjki.A na rysunku 38 masz ten wyłącznik termiczny przekrój i widać uzwojenie i masę jego.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:10, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
tutaj gosciu na innym forum napisał :

marek napisał:
u mnie na przewodach jest napięcie na przwodach od wtryskiwacza w momencie kręcenia rozrusznikiem, jeżeli będe wiedział coś więcej opiszę ale myśle ze przyczyną może być sam wtryskiwacz.


napiecie bedzie caly czas, bo jedna strona wtryskiwacza caly czas jest podlaczona do plusa, a druga strone wtryskiwacza komputer kluczuje do masy, gdy chce, zeby psiknął, takze z wlaczona stacyjką i wtyczka zalozoną na wtryskiwacz na obu pinach bedzie ~ +12V. takze lepiej patrzec ktory z pinow schodzi na 0V, lub lepiej podlaczyc zaroweczke rownolegle z wtryskiwaczem.
_________________


no własnie i tutaj to co napisałeś by się zgadzało, u mnie to napięcie jest w chwili przekrecenia stacyjki i tu już jest bład, a na uruchomionym silniku jest na obydwu pinach plus, może mam walniety ten sterownik k-jetronic., ale jak go odłanczam to wogóle auta nie mogę odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:02, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No widzisz,poprowadź przewód od stacyjki lub rozrusznika osobne zasilanie według tego schematu co jest na rysunku 39. A- to będziesz miał zasilanie w chwili kręcenia rozrusznika a resztę to widać,bo to nie ma nic wspólnego ze sterownikiem całkiem osobny obwód.A to co piszesz że cały czas będzie podawać paliwo to się nie nic do wyłącznika termicznego.Bo jak jest zimny to styki są zwarte w chwili podania prądu wtrysk pracuje podaje paliwo,ale i nagrzewa bimetal w wyłączniku termicznym który się nagrzewa i wyłącza wtrysk żeby przy dłuższym kręceniu nie zalewało silnika.A do uruchomienia silnika jak jest gorący służy impulsator też jest zasilany od cewki rozrusznika,w chwili kręcenia włącza i wyłącza zasilanie na wtrysk.I u ciebie tu może być cała wina bo jak masz zimny to ci zapala tylko jak jest ciepły to jest problem bo ci impulsator nie podaje prądu.Możesz do wtrysku do jednego pina podpiąć masę a do drugiego zasilanie to co jest w chwili kręcenia rozrusznika i wtrysk będzie działał,tylko go nie będzie wyłączać w chwili dłuższego kręcenia i może ci zalewać silnik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 22:35, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 22:08, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
zrobiłem tak na krótko ale dalej nic, chociaż może jest troche inaczej ponieważ jak zgaszę silnik i od razu chce odpalic zero efektu, ale jak podpedałuje mu gazem i przekrece kluczyk to załapie, tzn ze za mało by dostawał paliwa teraz, chodzi mi dokładnie o fitr paliwa dawno nie był wymieniany ale czy by mial znaczenie przy odpalaniu na ciepłym silniku.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:29, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pedałowanie przy wtrysku nic nie daje bo nie ma pompki która by szczykneła paliwo.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:40, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
no to nie wiem o co chodzi, może czysty przypadek. jutro jeszcze powalcze i dam znac o efektach. a ta śruba na przpustnicy co jest do regulacji obrotów jałowych to można ją ruszac bo tam troche ja kreciłem zmniejszajac obroty, ale wyczytałem na forum że nie powinno sie jej ruszac bo silnik sam ustawia sobie wolne obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:50, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin