Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
Autor Wiadomość
Przemoo18
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jak mam sprawdzic ten czujnik G-83 ? Rozumiem , ze masz na mysli wymiane go? Kolega tez mi to sugerowal.

To jest jakis specyfinczy czujnik czy poprostu mam szukac jakbym kupowal czujnika G-83 do Audi 1.6? Chodzi mi o to czy to jest 1 rodzaj czy kilka tego czujnika

Dodam ze na kompie mi nie wywala bledu czujnikow

Intuicja mi podpowaida ze moze to byc UPG skoro sie gotuje na wolnych obrotach...

Podobno to ze nie kopci itp nie wyklucza UPG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemoo18 dnia Śro 23:39, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Śro 17:34, 05 Mar 2014 Zobacz profil autora
Przemoo18
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
mam na mysli walnieta uszczelke pod glowica


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:08, 06 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Grzeje ci w samochodzie? jak nie to jest uszczelka.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:31, 06 Mar 2014 Zobacz profil autora
mrdona2098
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam,
jestem nowy na forum także na początek chciałbym wszystkich pozdrowićWink
Od pół roku jestem posiadaczem Audi A3 2002 r. z silniczkiem 1.6 AVU. Mam identyczny problem który opisuje Przemoo18. Silnik się przegrzewa;( wymieniłem rozrząd wraz z pompą wody oraz termostat (który podejrzewałem za wadliwy, ale wymiana nie pomogła) po wyjęciu termostatu i zagotowaniu go w wodzie otwiera się, jednakże po założeniu do samochodu, dolny wąż z chłodnicy pozostaje zimny... kolejnym moim podejrzeniem była chłodnica (miała wyciek więc i tak planowałem wymianę). Niestety po wymianie również brak otwarcia... czujnik temperatury w króćcu daje prawidłowe wskazania, a czujnik w chłodnicy wymieniłem razem z nową chłodnicą. Mierzyłem również sygnał idący na grzałkę termostatu, na przemian pojawiało się i znikało napięcie alternatora. Wentylatory chyba działają prawidłowo- podczas gdy wskazówka zegarów wychyli się ponad 90 wówczas się załączają. Nagrzewnica dmucha gorącym powietrzem. Nie ubywa płynu chłodniczego także mam nadzieję że nie jest to uszczelka pod głowicą...
Bardzo wiele godzin spędziłem nad tym problemem i w dalszym ciągu nie wiem co jest przyczyną nie otwierania się termostatu ;(

Przemoo18 - udało Ci się rozwiązać problem ???
z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:03, 26 Mar 2014 Zobacz profil autora
Przemoo18
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
WItam ponownie. CHyba doszedlem do ladu z samochodem ! Oddalem do mechanika znajomego , ktory sprawdzil wszystko szczegolowo. Najprawdopodobniej mam uszkodzony licznik , ktory przeklamuje dosc mocno.

W samochodzie zostal jeszcze wymieniony czujnik na silniku i auto zaczelo lepiej chodzic. Przed wymiana temp na klimatroniku rosla do 120stopni a po wymianie jest okolo 110 ale nie jest to rzeczywista temp tylko przeklamanie.

Na Vagu temp silnika wynosi 96 stopni gdzie w tym samym czasie na panelu klimy pokazuje 112-115.

Vag rowniez pokazuje ze na zegarach jest 112-115 wiec mozna wywnioskowac ze licznik "steruje" tym co sie dzieje na panelu klimy wiec tu i tu jest przeklamanie.

Mechanik powiedzial , ze gdyby byla rzeczywiscie taka temp to wywalalo by plyn i nie mogl bym dotnac weza nawet z goraca.

Wentylatory chodza juz wporzadku. Mianowicie dziala zarowno 1 bieg jak i 2 bieg.

Mam jednak kilka pytan jeszcze:)

1. Czy temperatura na programie diagnostycznym VAG jest wiarygodna?
2. Czy to normalne ze podczas odkrecania korka plynu na goracym sielniku badz wlaczonym moze wywalac plyn pod wplywem cisnienia i jest wrazenie jakbny plyn sie gotowal ?

Na 99% jest to licznik bo zauwazylem tez ze wskazowka poziomu paliwa zaczuna swirowac ale wole dopytac o te rzeczy co powzyej by miec pewnosc.

Mechanik jednak zapewnia ze na 100% wszystko jest ok tylko licznik swiruje..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:18, 29 Mar 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Był robiony test elementów licznika przez vag?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:58, 29 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Temperatura jest wiarygodna,korka od naczynia nigdy nie wolno odkręcać jak jest gorący bo wywali płyn i może cię poparzyć.Nawet korki od naczynia mają utrzymać pewne ciśnienie a jak jest za duże to upuszczają,masz w nich dwa zaworki ciśnieniowy i podciśnieniowy który przy stygnięciu silnika musi pobrać powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:45, 29 Mar 2014 Zobacz profil autora
mrdona2098
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Przemoo18 a jak u Ciebie teraz wygląda praca termostatu?? przy tych 96 stopniach które miałeś na Vagu badałeś może węże chłodnicy??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:57, 29 Mar 2014 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
mogles od razu badac temperature rzeczywista na wezach, na chlodnicy itp miernikiem na podczerwien a nie wierzyc w odczyt na wskazniku. Jak wskaznik skacze kilkanascie stopni w kilka sekund to wiadomo ze plyn tak szybko temperatury nie zmieni tylko przyczyna jest we wskazaniach. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:55, 17 Sie 2014 Zobacz profil autora
Rytel
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wie ktoś jak kolegaPrzemo18 rozwiązał temat?

mam identyczny problem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:08, 30 Lis 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin