Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
AUDI A4 1.8 TURBO 97 ROK

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
AUDI A4 1.8 TURBO 97 ROK
Autor Wiadomość
sznaj11
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŻARY
Płeć: Mężczyzna

Post AUDI A4 1.8 TURBO 97 ROK
01262 JAK SIE POZBYC TEGO BŁEDU WYMIENIŁEM JUZ TEN ELEKTROZAWÓR KOLO TURBINY I DALEJ TO SAMO TRACI MOC JAK BY TURBO NIE CHODZILO
I DRUGI BŁAD 16989 NIE IDZIE GO SKASOWAC , CZY MA TEN COS WSPOLNEGO DO TEGO PIERWSZEGO?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:04, 14 Cze 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
16989/P0605 - Internal Control Module: ROM Error
Uszkodzony sterownik silnika
Za wcześnie odłączony interfejs zanim skończył skanowanie lub kasowanie
01262 - Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75): zwarcie do masy
Posprawdzaj połączenia przy sterowniku [szpilki nie pogięte?]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:26, 14 Cze 2014 Zobacz profil autora
sznaj11
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŻARY
Płeć: Mężczyzna

Post
posprawdzałem wszystkie kable i ok a błąd nadal
dokładnie takie
01262 Elektrozawór ograniczenia cisnienia doładowania
Sygnał wyjsciowy,obwód przerwany
Stały
16989 Wewnetrzny moduł kontroli sterownika - błąd/uszkodzenie pamięci ROM
Stały


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:03, 15 Cze 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Grucha przy turbinie chodzi?przewody wszystkie szczelne?Wyciąg wtyczkę z zaworu,uruchom silnik i mierz napięcie między zaciskami wtyczki zaworu magnetycznego i biegunem ujemnym akumulatora,jedna wartość powinna odpowiadać wartości akumulatora.A zawór sprawdzisz podpinając pod niego 12V i powinien cykać,sprawdź i jego drożność bo może być przytkany.A może być że sterownik jest do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:40, 15 Cze 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin