Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
audi a4 19 tdi zmiana turbo

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
audi a4 19 tdi zmiana turbo
Autor Wiadomość
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post audi a4 19 tdi zmiana turbo
mam audi a4 19tdi ahu 95 koni mam zamiar zwiekszyc moc po przez załorzenie wiekszej turbiny czy musze jeszcze wykonac jakies dodatkowe czynosci .. np jak wymiana jakis czujnikow Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:42, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj:)
Nareszcie jakis fajny topic:)
Załóz jeszcze intercooler(duży) i wieksze wtryski.Natępnie do jakies firmy na wystrojenie tego wszystkiego:)Jakie turbo chcesz zalożyc?
Pamietaj o czujnikach doładowania,temp oleju itp itd Smile
Ps:Jakie doładowanie planujesz?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pią 19:51, 10 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Pią 19:48, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
myślałem o turbine z audi 2.0 tdi to jeszcze musze zasuwać na remaping masz morze jakies pomysły jak to wykonać co uzyc najlepiej


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:55, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
To normalne ze po modyfikacjach musisz sie udac na strojenie:)
Nie jestem pewnien ale moze mozesz załozyć turbo z 1.9 130km?
Podstawowe pytanie-Jaką moc chcesz osiągnąć?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:56, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
niemyślałem jeszcze oty ale tak z 150 km było by ok


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:58, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Odpowiednia turbina (wyleciało mi teraz z głowy,może potem znajde),odpowiednie wtryski,seryjny intercooler raczej nie wydoli wiec musisz pomyślec nad czyms wydajniejszym z innego Audi,no i układ wydechowy:)!Pamietaj ze przed tymi operacjami musisz sprawdz stan autka najlepiej:)Wszystko musi elegancko pracować.
Pozdrawiam.
Ps:Nie potwierdze tego na 100%,ale moze byc tak że twoje sprzegło nie wytrzyma i bedziesz musial je zamienić na coś lepszego:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pią 20:06, 10 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:02, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
pracuje wszystko na 100 procent tylko troche mocy mam za mało jak dlamnie masz moze jakas stronke gdzie moge poczytac nz ten temat


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:37, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Zaraz Ci podesle wszystko na Pw:)Na forum nie wrzucamy linkówSmile
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:41, 10 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Przedewszystki to masz teraz turbo sterowane przez N75, na zasadzie upustu cisnienia, a 2.0 tdi ma zmienna geometrie lopatek i powiem szczerze ze sam kiedys nad czym takim spedzilem sporo czasu i wiele z tego nie wyszlo, przynajmniej nie to czego oczekiwalem.
Po drugie to trzeba zrobic dobry program do sterowania paliwem i zaplonem czyli trzeba miec sporoa wiedze.
Jeste jeszcze taka mozliwosc, masz "spory portfel" zawozisz do firmy ktora sie tym zajmuje i mowisz - "Panie ma byc, a cena nie gra roli"
Pią 22:51, 10 Lip 2009
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
a jak z montarzem turbo z audi 130 km pasuje ztego co sie orjetowałem i znalazłem firme do remapingu tak ze cos postaram sie cos ulepszyc jak by ktos miał jakies pomysły ktore mogły by mi pomuc to byłbym bardzo wdzieczny za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:01, 11 Lip 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
W jakimś mądrym czasopiśmie mądry człowiek napisał że montaż wielkiej sprężarki nic nie da jeżeli odpowiednio nie schłodzimy doładowanego powietrza. Może zacznij od zmiany chłodnicy pow. doładowanego. Większy IC bedzie bardziej wydajny i wydajnie schłodzi powietrze a jak wiadomo zimny dolot to podstawa. Zacznij od prstych rzezczy. W Saab-ach 900 turbo był bardzo uniwersalny IC poszukaj poczytaj google.pl


Post został pochwalony 0 razy
Pią 1:09, 17 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
zamiast bawić się w wymiany turbin to poszkaj gościa który rasuje fabryczne silniki poprzez zmianę momentu obrotowego efekty są niejednokrotnie imponujące
Pią 21:54, 17 Lip 2009
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Zgadza się najprostrze rozwiązania są z reguły najlepsze. Kazdy motor ma rezerwy mocy więc jak podniesiesz moc przez wirusa to nic nie powinno się stac


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:22, 18 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
z tą sprężarką to nie tak do końca ,równomiernie ze zwiększeniem tłoczenia powietsza czeba umiejętnie zwiekszyć dawkę paliwa.
Nie 13:04, 19 Lip 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
turbina z 130km ma iny kolektor wydechowy większe rury doprowadzenia powietrza i z interkulera oraz większe rury na wydechu. mysle ze taka zabawa z zmiana turba to drogi interes.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 15:57, 19 Lip 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin