Awaria siedzenia pneumatycznego w Mercedesie Atego
Witam.
Pewnego dnia wyłączyłem silnik i chcąc go powtórnie uruchomić stwierdziłem, że brak jest zasilania. Po przekręceniu kluczyka nie paliły się żadne kontrolki, nie działały wskaźniki tak jak by odłączony był akumulator. Podniosłem kabinę i okazało się, że urwał się główny przewód plusowy idący od akumulatora do rozrusznika. Po naprawie tegoż przewodu wszystko wróciło do normy poza siedzeniem kierowcy które jest regulowane pneumatycznie. Przed awarią po przekręceniu kluczyka w celu unieruchomienia silnika siedzenie automatycznie opadało. Po przekręceniu w odwrotną stronę siedzenie podnosiło się do wcześniej ustalonej pozycji. W momencie awari (urwania przewodu) siedzenie pozostało w pozycji wcześniej zapamiętanej i niestety po naprawie kabla przestało wogóle reagować na próby jego regulacji. Po pewnym czasie nastąpił ubytek ciśnienia w poduszce siedzenia i fotel "ochlapł". Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem i wie co jest grane?
Pią 21:53, 23 Lis 2007
BenyBenito Mechanior
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Witam,nie miałem do czynienia z czymś takim,aby nie narobić sobie większych kłopotów może warto podjechać do serwisu merca,tam mają sprzęt do tego,może trzeba przeprowadzić adaptację elementu odpowiedzialnego za ustawienie fotela?Cięzko mi coś więcej powiedzieć na ten temat.Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach