Autor |
Wiadomość |
Gość
|
berlingo 1.4 problem z silnikiem |
|
Witam !!!
Mam problem z moim Berlingiem
Silnik 180tys km (rok na LPG)
odpala na dotyk
pracuje troszke nie równo na zimnym czasami słychać jakiś przeskok, tak jakby na jednym cylindrze nie za każdym razem palił.
po krótkiej pracy i podniesieniu temp do podajże 30 stopni po dodaniu gazu do 2tys obrotów przeskakuje na GAZ.(installacja sekwencyjna)
i dopiero zaczyna się koncert. pracuje nieco gorzej, bardziej odczuwalne są te przeskoki i po dodawaniu gazu już wyraźnie słychać że nie pracują wszystkie cylindry, i jest tak dopóki nie podgrzeje się do wyższej temperatury. potem wszystko ustaje. aż do kolejnego odpalania po istygnięciu.
Nie jest to wina instalacji gazowej
Wymieniona została liswta wtryskowa gazu,
wymienone świece- wszystkie dają iskre
mierzyłem ciśnienia na cylindrach - wszystkie zrównane ok 11 Atmosfer( niewiem jakie są prawidłowe)
Dodatkowe objawy jakie wykryłem to zachlapany olejem filtr powietrza.
i do wymiany uszczelki po miską i na głowicy.
Może miał ktoś podobny problem , licze na was bo już odwiedziłem kilku mechaników i każdy chce wymieniać co innego i wszyscy są po jednych piniądzach
mówią że to od gazu,ci gazu mówią że najpierw trzeba rozwiązać problem żeby na benzynie dobrze chodził i dopiero się brać za GAZ.podejżewam że jeszcze inni od gazu nie potrzebnie wymienili mi listwe wtryskową (350zł)
pozdrawiam !
|
|
Czw 0:35, 08 Sty 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
może to być czujnik obrotów wału, jeżeli chodzi na benzynie źle jak i na gazie... Ale lepiej podpiąć pod kompa...
|
|
Czw 22:12, 08 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
samochód jest nie dogrzany cze ba by sprawdzi czujnik temperatury płynu chodzenia bo morze daje do zrozumienia komputerowi ze już jest zagrzany a rzeczywistości nie jest możesz jeszcze sprawdzić przewody wysokiego napięcia czy iskra nie przeskakuje na obudowę odpal silnik w ciemności i otwórz maskę i paczy na kable wysokiego napięcia
|
|
Sob 13:18, 10 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
dzisiaj to sprawdzę. faktycznie coś w tym jest bo na sekwencji powinien troche pochodzic na benzynie dopiero przełanczać na gaz a on gdzie po minucie odrazu się przełancza.
|
|
Nie 11:48, 11 Sty 2009 |
|
|
talibanek
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
|
|
|
jeśli te same objawy masz i na gazie i na paliwie to szukaj w zapłonie ew.czujnik temp.do sterownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:25, 11 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
zawory ustaw człowieku!!!
|
|
Śro 20:52, 14 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
kolego zuczysko masz wybujałą wyobrażnie z tymi zaworami najpierw podepnij autko pod komputer
|
|
Pią 23:33, 16 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
nie wiem jaki masz zapłon. ale moja mama miała tai kłopot w corsie tylko ze ciapła też szalała. Powodem był palec roździelacza był przepalony.
|
|
Nie 16:55, 18 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
kolega zuczysko dobrze mówi z tymi zaworkami tylko że to autko pali na na dotyk jak mówi właściciel więc to nie to a były wymieniane przewody wysokiego napięcia?
|
|
Wto 14:37, 20 Sty 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
zawory i tak na gazie powinno się ustawiać co 30 tys.więc nie zaszkodzi.
Co do komputera to myśle że oczywiste jest że mechanik lub gazownik podłączyli kompa i nic nie znaleźli.
|
|
Nie 21:47, 25 Sty 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|