Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
bicie w kierownice - peugeot 405

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
bicie w kierownice - peugeot 405
Autor Wiadomość
Gość







Post bicie w kierownice - peugeot 405
mam pewien problem, a mianowicie bicie w kierownicy, jade wolno jest większe - im szybciej tym mniejsze, na luzie jest tak samo jak na biegu. byłem wyważyć koła, latem wymieniłem: tuleje wahaczy, sworznie, końcówki drążków, przeguby (prawa półoś cała nowa) i łączniki stabilizatora. wiem że mam do wymiany poduszki skrzyni i silnika ( przy mocniejszym przyśpieszaniu czuć drgania na przodzie auta i wibruje lewarek zmiany biegów) może to od tych poduch się tak zrobiło...?
Pon 20:08, 19 Sty 2009
Gość







Post
diesel czy benzyna ?
Pon 20:43, 19 Sty 2009
Gość







Post
benzyna 2.0i 92 rok
Pon 21:13, 19 Sty 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
jak ci wibruje lewarek zmiany biegów to sprawdziłbym na twoim miejscu półoski i przeguby


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:38, 19 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
jedna półośka nowa druga w dobrym stanie i przeguby nowe
Pon 21:58, 19 Sty 2009
Gość







Post
a przeguby przy skrzyni sprawdziłeś one też lubią się tak ukazywać
Pon 22:07, 19 Sty 2009
Gość







Post
Zobacz dokladnie kola , najlepiej zamien na cos pewnego mialem tak pare razy i to wlasnie przy wolnej jezdzie
Sob 16:13, 24 Sty 2009
Gość







Post
problem rozwiązany, luzy na tuleji wahacza, uszkodziła się jedna tuleja i wahacz sie ruszał na boki
Sob 17:31, 24 Sty 2009
Gość







Post
to kupuj porządne częsci to nie będziesz płaćił za wymiane 3razy
Nie 21:19, 25 Sty 2009
Gość







Post
mialem kiedys peugeota i miełem ten sam problem okazało sie ze obluzowały sie sruby prawej półosi napedowej która jest przykrecona do silnika
Śro 22:03, 11 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin